PHD Media Direction Sp. Z o.o.
Jesteśmy międzynarodowym domem mediowym, należymy do rodziny Omnicom Media Group - wiodącej grupy komunikacji marketingowej. Zajmujemy się przygotowywaniem strategii marketingowych, planowaniem i zakupem mediów dla największych światowych marek. W naszym DNA jest kreatywność, odwaga i nastawienie na współpracę.
Junior Communications Planner
Twoja Zadania
- Zakup i planowanie mediów offline i online w ramach kampanii dla klienta.
- Koordynacja projektów non- standard.
- Udział w przygotowaniu strategii mediowych, rekomendacji, prezentacji strategicznych.
- Współpraca z partnerami agencji (wydawcy, agencje specjalistyczne, kreatywne itp.).
- Monitorowanie kampanii w mediach.
- Analizy grup celowych, trendów rynkowych, działań konkurencji.
- Bieżące raportowanie działań mediowych.
- Kontakt z klientem.
Nasze oczekiwania
- Minimum roczne doświadczenie w domu mediowym, obejmujące zakup (digital) i planowanie mediów 360 (nacisk na online i TV, mile widzialne OOH, radio).
- Wysokie kompetencje interpersonalne: komunikatywność, otwartość w kontakcie, łatwość nawiązywania relacji.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (codzienna komunikacja z klientem).
- Biegła obsługa programów: MS Excel, MS PowerPoint.
- Mile widziana obsługa narzędzi mediowych tj. Google Analitics, TGI, Adex oraz Advantage.
Oferujemy:
- Nauka mediów pod okiem najlepszych specjalistów.
- Pracę wśród ambitnych i pozytywnych ludzi.
- Pracę dla międzynarodowych marek.
- Codziennie „casual Friday”.
- Szkolenia, cykliczne warsztaty oraz konferencje.
- Benefity: opieka medyczna, Karta Multisport, dopłata do nauki języka angielskiego.