Wybrany kandydat podejmie pracę w działającym od 2005 roku Biurze Rachunkowym w Dąbrówce
Oferujemy możliwość zatrudnienia na umowę B2B
Zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i ich kompletnością,
- kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów do ksiąg podatkowych i rejestrów VAT,
- kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów do ksiąg rachunkowych i rejestrów VAT,
- przygotowywanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych, deklaracji CIT, PIT, VAT - kontrola poprawności księgowanych faktur w księdze i w rejestrach w zakresie VAT naliczonego i należnego,
- analiza transakcji, uzgadnianie kont rozrachunkowych,
- ewidencja środków trwałych,
- potwierdzanie sald dostawców i klientów,
- kontrola transakcji gotówkowych,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, PUP),
- sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
- współpraca z audytorami zewnętrznymi,
Oczekiwania:
- wyższe wykształcenie ekonomiczne,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy w księgowości na samodzielnym stanowisku księgowego,
- praktyczna znajomość prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,
- dobra znajomość programu księgowego Optima, pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel,
- posiadanie umiejętności analitycznych,
- samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, efektywność,
- bardzo dobra organizacja pracy;
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do doświadczenia,
- indywidualne szkolenia i możliwość rozwoju,