Twój zakres obowiązków
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące),
- Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy,
- Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta,
- Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem.
Nasze wymagania
- Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :)
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami,
- Wysoka kultura języka polskiego.
Mile widziane:
Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta.
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy,
- Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych,
- Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy,
- Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy,
- Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2.