Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Obsługa klienta

Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Waraszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

komunikatywność

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków 

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące),
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy,
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta,
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem.


Nasze wymagania 

  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :) 
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami,
  • Wysoka kultura języka polskiego.

 

Mile widziane: 

Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta.


To oferujemy 

  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy,
  • Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych,
  • Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy,
  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy,
  • Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2.

 

Rekomendowane oferty

Technical Support Service Engineer - Energy Storage Systems

Nowa
PotisEdge
Warszawa
technical support
analiza
obsługa klienta
Nowa