• Oferty
  • Wszystkie ofertyChorzówSupportSpecjalista ds. wsparcia sprzedaży - j. angielski i j. rosyjski (m/k)
    Specjalista ds. wsparcia sprzedaży - j. angielski i j. rosyjski (m/k)
    Support
    PROFIT HR

    Specjalista ds. wsparcia sprzedaży - j. angielski i j. rosyjski (m/k)

    PROFIT HR

    Chorzów
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    excel
    zmysł analityczny
    rosyjski
    support
    komunikatywność
    Prawo jazdy B
    Angielski
    sprzedaż

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. 

    MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

    Naszym Klientem jest Firma CDC PL Sp. z o.o. (Citzen Distribution Center Polska), dystrybutor i producent artykułów biurowych, znanych, światowych marek (Berlingo, Citizen- Eleven, Gamma, Centropen,...). Firma jest aktywna na terenie całej Europy w sprzedaży B2B i E-commerce. Centrala spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko:



    SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY- j. angielski i j. rosyjski (m/k) 

    MIEJSCE PRACY: KATOWICE Centrum / praca stacjonarna

    Numer referencyjny: S/CDC/KAT


    CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań wspierających sprzedaż i obsługę Klienta na terenie całej Europy z użyciem j. angielskiego i j. rosyjskiego. 


    NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA NASTĘPUJĄCE ZADANIA:

    • koordynowanie procesów sprzedażowych 
    • obsługa bieżących zamówień w dystrybucji krajowej i zagranicznej
    • aktywna komunikacja i współpraca między poszczególnymi działami firmy (magazyn, dział sprzedaży, dział marketingu, księgowość)
    • opracowywanie zamówień i wystawianie dokumentów sprzedaży
    • rozpatrywanie reklamacji i wystawianie faktur korygujących
    • utrzymywanie podstawowych danych w systemie Comarch ERP Optima
    • aktywne zaangażowanie w usprawnienie procesu i codziennej pracy
    • analiza stanów magazynowych i zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów
    • koordynacja rezerwacji towaru dla klientów, w tym sieci handlowe
    • przygotowywanie analiz sprzedażowych, analiz zapasów itp. (Excel). 


    ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: 

    • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne, handlowe;
    • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale handlowym, eksportu, wsparcia sprzedaży w firmie handlowej;
    • Znajomość języka angielskiego i j. rosyjskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikację werbalną i pisemną;
    • Doświadczenie w zarządzaniu procesem zlecenia / zamówień;
    • Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobry Excel;
    • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami;
    • Zdolności strategicznego i analitycznego myślenia;
    • Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu; 
    • Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy zarówno w grupie, jak i indywidualnie;
    • Odporność na stres
    • Prawo jazdy. 


    OFERUJEMY:

    • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; 
    • Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole (27 osób);
    • Umowę o pracę;
    • Niezbędne narzędzia pracy; 
    • Możliwość rozwoju na stanowisko Kierownika Działu Wsparcia Sprzedaży i Logistyki;
    • Udział w tworzeniu nowych struktur oraz w rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznym.


    Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. 

    Wymogiem do procesowania kandydatury jest zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV.



    KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

    2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

    5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

    6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

    8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

    9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

     

    ZGODA

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

    1 811 - 2 536 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Client Support Specialist - Danish/Swedish/Norwegian

    Client Support Specialist - Danish/Swedish/Norwegian

    Nowa
    Nielsen
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    English
    customer support
    Nowa
    Spec. ds. Obsługi Klienta i Koordynacji Projektów z j. niemieckim

    Spec. ds. Obsługi Klienta i Koordynacji Projektów z j. niemieckim

    Nowa
    Arkadia Care
    Kraków
    skuteczna komunikacja
    niemiecki
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 294 - 1 812 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Customer Care
    client reletions
    Customer focus
    Nowa
    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Nowa
    1 294 - 1 786 usd
    Car Lease Polska sp. z o.o.
    Katowice
    kreatywność
    praca w grupie
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista ds. wdrożeń (monday.com)

    Specjalista ds. wdrożeń (monday.com)

    Nowa
    2 485 - 3 365 usd
    Deviniti Sp. Z o.o.
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    CRM
    Angielski
    doradztwo
    Nowa