Monitorowanie poprawności w zakresie ubezpieczeń społecznych Zleceniobiorców.
Przygotowywanie korekt ZUS Zleceniobiorców.
Prowadzenie wymaganej korespondencji z ZUS.
Monitorowanie zbiegów ubezpieczeń, weryfikowanie i ewidencjonowanie w systemach prawidłowych ubezpieczeń Zleceniobiorców.
Odpowiadanie na zapytania Zleceniobiorców, dotyczące ubezpieczeń społecznych kierowane do Biura Płac.
Wsparcie merytoryczne dla zespołu obsługującego Zleceniobiorców w zakresie ubezpieczeń społecznych.
Wsparcie w zakresie obsługi systemu Płatnik w zakresie wysyłania do ZUS dokumentów zgłoszeniowych, wyrejestrowujących oraz dokumentów rozliczeniowych i korygujących.
Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących ubezpieczeń.
Nasze wymagania:
Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku, związanym z obsługą ubezpieczeń społecznych i kontaktów z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Ubezpieczeniach Społecznych, Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK), Ustawy o podatku dochodowym, Ustawy o świadczeniach pieniężnych z Ubezpieczenia Społecznego, (w tym ostatnich zmian ustawowych).
Praktyczna znajomość dokumentów ubezpieczeniowych oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, w tym zbiegów ubezpieczeń.
Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office, w szczególności Excel.
Samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność.
Zaangażowanie oraz efektywność w działaniu, umiejętność wyznaczania i wytrwałość w dążeniu do założonych celów.
Umiejętność planowania oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.