Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach online oraz offline
- Monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
- Przeprowadzaniem analiz i tworzeniem raportów
- Analizą grup celowych, trendów rynkowych
- Przygotowywaniem pełnych prezentacji analiz konkurencji
- Ewaluacją ofert mediowych
- Tworzeniem strategii mediowych (w tym rocznych)
- Współpracą z partnerami mediowymi
Kwalifikacje
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w domu mediowym
- Masz doświadczenie w zakresie planowania i zakupu mediów offline
- Masz doświadczenie w zakresie planowania kampanii digitalowych oraz ogólną wiedzę o pozostałych kanałach online i trendach w obszarze komunikacji w Internecie
- Doświadczenie w zakresie tworzenia strategii mediowych (rocznych)
- Posiadasz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem
- Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientem
- Masz wykształcenie wyższe
W zamian zapewniamy:
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej;
- Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
- Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);
- Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;
- Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.