Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych biznesowo działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu jest liderem w raporcie Qualitative Evaluation, w którym międzynarodowa firma audytorska RECMA, ocenia agencje mediowe na polskim rynku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.
Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach online i offline dla klientów z branzy retail i motoryzacyjnej
- Monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
- Przeprowadzaniem analiz i tworzeniem raportów
- Analizą grup celowych, trendów rynkowych
- Przygotowywaniem pełnych prezentacji analiz konkurencji
- Ewaluacją ofert mediowych
- Udział w tworzeniu strategii mediowych
- Współpracą z agencją reklamową oraz partnerami mediowymi
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz 1-2 letnie doświadczenie w pracy w domu mediowym
- Masz doświadczenie w zakresie planowania i zakupu kampanii digital
- Posiadasz ogólną wiedzę o wszystkich kanałach digitalowych i trendach w obszarze komunikacji w Internecie
- Znajomość mediów offline nie jest konieczne, ale będzie dodatkowym atutem
- Mile widziane doświadczenie w zakresie tworzenia strategii mediowych
- Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic
- Masz wykształcenie wyższe
- Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej organizacji, w obszarze danych i technologii;
- Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
- Duża elastyczność pracy - pracujemy w modelu hybrydowym;
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
- Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;
- Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.