Programmatic Specialist
Media

Programmatic Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Publicis Groupe

Publicis Groupe

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

DV360

Adform

Google Analytics

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Opis firmy

W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej, jest motorem rozwoju biznesu. Zajmujemy się transformacją w biznesie i dajemy możliwość transformowania doświadczeń zawodowych naszym Talentom.

Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinach marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej, napędzanych danymi, technologią oraz kreatywnością.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (analityka, dane, technologie) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.


Będziesz się zajmować:

  • Realizacją kampanii Programmatic w oparciu o platformy DSP i DMP
  • Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji
  • Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii
  • Pracą w specjalistycznym zespole obsługującym duża pulę Klientów – możliwość zdobycia doświadczenia z różnych branż i kategorii


Dołącz do nas, jeśli:

  • Posiadasz minimum 1 rok doświadczenia w obszarze reklamy Programmatic
  • Dobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360 i Adform), lub Google Ads
  • Interesujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetową
  • Znasz DCM, Analytics 360, Youtube Analytics
  • Masz zdolności analityczne
  • Potrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacje
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność
  • Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)


Co oferujemy?

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
  • Jeśli interesuje Cię praca zdalna, hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!

W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Rekomendowane oferty