Publicis Groupe
Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.
Publicis Groupe jest najwyżej ocenianą przez analityków grupą komunikacji marketingowej na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywność, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce zatrudniamy ponad 2200 ekspertów. Działamy w modelu operacyjnym „Power of One", który pozwala integrować i rozwijać wszystkie kluczowe kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Warsaw, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i analityki) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment i Technology. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis PXP, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych.
Czym będziesz się zajmować?
· Realizacją kampanii programmatic w oparciu o platformy DSP i DMP.
· Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji.
· Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii.
· Pracą w specjalistycznym zespole obsługującym duża pulę Klientów – możliwość zdobycia doświadczenia z różnych branż i kategorii.
· Prowadzeniem prezentacji dla klientów.
· Współtworzeniem strategii dla klientów.
· Kreowaniem nowych produktów.
Dołącz do nas, jeśli:
· Posiadasz 2-3 lata doświadczenia na stanowisku Programmatic Specialist.
· Dobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360).
· Interesujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetową.
· Znasz DCM, Analytics 360, Youtube Analytics.
· Masz zdolności analityczne.
· Potrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacje.
· Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
· Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność.
· Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint.
Co oferujemy?
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Rekomendowane oferty