W Publicis wierzymy w CIEKAWOŚĆ – to właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów.
To CIEKAWOŚĆ sprawia, że odkrywamy unikalne insighty, zagłębiamy się w dane, „łączymy kropki”, a w efekcie tworzymy wartościowe i efektywne strategie komunikacji. Pomagają nam w tym własne metody pracy i autorskie narzędzia, takie jak konsument 360, Creative Spiner czy Brand Purpose Activator – więc, bez względu na to czy tworzymy kampanię digitalową, aktywację czy aplikację mamy pewność, że użyliśmy w procesie 100% mocy ciekawości, by powstała wyjątkowa kampania.
Przez lata udowodniliśmy, że jesteśmy jednym z najskuteczniejszych partnerów komunikacyjnych i biznesowych w Polsce – mówią za nas lojalni, długodystansowi klienci i ponad 40 statuetek Effie oraz trzykrotne podium w 2021, 2020 oraz 2018 dla najefektywniejszych agencji w kraju. W 2022 roku CIEKAWOŚĆ przyniosła nam docenienie w międzynarodowych konkursach takich jak: Cannes Lions, Kyiv International Adv. Festival, Mixx Awards Europe, Caples Awards oraz The Andy's i w polskich: Golden Arrow, Kreatura, KTR i Złote Spinacze. Ponadto właśnie odebraliśmy wyróżnienie „Długodystansowcy” w rankingu MMP, a w zeszłym roku tytuł „Siła kreacji”.
Do naszych klientów należą m.in.: BNP Paribas Bank Polska, Renault, Dacia, Sanofi, Nestlé Polska, Paul Hartmann, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGHealth, Mondelez, Animex, Maspex, PGE, Prudential, PKP.
Zróbmy razem coś ciekawego!
Ciekawi Cię, co będzie należało do Twoich obowiązków?
- budowanie partnerskich, wartościowych i merytorycznych relacji z Klientami
- nadzorowanie i koordynacja wszystkich działań zespołu związanych z prowadzeniem projektów dla klientów Agencji
- praca dla Klientów regionalnych, koordynacja rynków
- aktywne poszukiwanie i prowadzenie projektów nowobiznesowych
- prowadzenie projektów innowacyjnych, które łączą kilka dyscyplin i mają wielu interesariuszy
- stała współpraca z działami specjalistycznymi i innymi spółkami Grupy przy doskonaleniu i rozszerzaniu oferty produktów Agencji
- odpowiedzialność za rentowność i rozwój zespołu
Nas ciekawi czy masz:
- 2-3 letnie doświadczenie na stanowisku Account Director w zakresie komunikacji 360 (nacisk na digital i experiential marketing)
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (w tym osobami seniorskimi) i w systemie pracy hybrydowej
- wysoką sprawczość, przedsiębiorczość i chęć podejmowania wyzwań
- udokumentowane portfolio projektów nowobiznesowych i nagrodowych
- doświadczenie w koordynacji kampanii na wiele krajów, pracy z centralą i Klientami regionalnymi
- doskonałe zdolności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne
- umiejętności diagnozowania potrzeb klientów i członków zespołu
- umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu na wielu projektach pod presją czasu
- umiejętności rozmowy o budżecie z Klientem i z przełożonym
- umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie na poziomie C1/C2
- znajomość rynku farmaceutycznego i/lub zagadnień promocji sprzedaży będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- pracę hybrydową – miejsce w biurze zawsze na Ciebie czeka, ale 2 dni w tygodniu możesz pracować zdalnie;
- atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu
- dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- docelowa nazwa stanowiska: Integrated Communication Director
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.