W Publicis Worldwide wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce.
Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI.
Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru.
Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!
Ciekawi Cię jak będzie wyglądała Twoja praca?
Aktualnie szukamy zgranego zespołu kreatywnego który:
- Potrafi tworzyć pomysłowe i innowacyjne kampanie
- Chce wzbogacić swoje portfolio i wygrywać nagrody
- Myśli ideą i przekłada ją na rozmaite kanały komunikacji
- Czuje trendy, interesuje się popkulturą, technologią i umie z nich czerpać
- Rozumie specyfikę komunikatów w mediach społecznościowych i w digitalu
- (masz podcast? prowadzisz konto na IG/TikToku? Chętnie je zobaczymy);
- Jest otwarty na wyzwania i pracę w dużym zespole
Nas ciekawi czy:
- Posiadacie minimum 2 lata praktyki i portfolio pokazujące, że umiecie wymyślać idee oraz opakowywać je wizualnie
- Posiadacie doświadczenie w pracy dla dużych brandów (branża FMCG mile widziana);
- Umiecie (i lubicie) prezentować swoje pomysły przed klientem
- Posiadacie doświadczenie w pracy nad kampaniami zintegrowanymi
- Interesujecie się nowymi technologiami i innowacjami w obszarze komunikacji;
- Komunikujecie się sprawnie w języku Polskim i Angielskim
- Myślicie nieszablonowo, abstrakcyjnie, macie poczucie humoru.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową. Miejsce w biurze zawsze na Ciebie czeka, ale 2 dni w tygodniu możesz pracować zdalnie;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu („wakacje pod gruszą");
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą platformy eTutor dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.