W Publicis Worldwide wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce.
Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI.
Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru.
Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!
Ciekawi Cię jak będzie wyglądała Twoja praca?
- Tworzenie projektów digitalowych oraz koncepcji wizualnych dla klientów agencji;
- Współtworzenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych ATL oraz BTL,
- Brania udziału w projektach o potencjale nagrodowym oraz samodzielne wyszukiwanie projektów dodatkowych
Nas ciekawi czy masz:
- Bardzo dobrą znajomość programów graficznych (rodzina Adobe)
- Pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność kształtowania tożsamości marki
- Znajomość sposobu działania ekosystemów wykorzystywanych w mediach społecznościowych,
- Biegłą znajomość specyfikacji formatów reklamowych (online)
Dodatkowy atut:
- Umiejętność tworzenia kampanii kreatywnych BTL i ATL (poparte portoflio)
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową. Miejsce w biurze zawsze na Ciebie czeka, ale 2 dni w tygodniu możesz pracować zdalnie;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu („wakacje pod gruszą");
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą platformy eTutor dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.