Księgowa/ Księgowy
Nowa
Finanse
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Quick Service Logistics Polska Sp. z o.o., sp.k

Quick Service Logistics Polska Sp. z o.o., sp.k

QSL POLSKA należy do międzynarodowej grupy logistycznej Meyer Quick Service Logistics. Dostarczamy kompleksową obsługę logistyczną, koordynujemy pełny łańcuch dostaw, od nabywania produktów, poprzez jego magazynowanie, po dystrybucję do punktów sprzedaży. Specjalizujemy się w magazynowaniu i transporcie świeżej żywności. Obsługujemy wiodące na rynku sieci kawiarń i restauracji fast food, niemal 750 lokali na terenie Polski. Udostępniamy również powierzchnię magazynową. Mamy dwa centra dystrybucyjne, w Teresinie i w Sosnowcu oraz trzy centra przeładunkowe cross-dock, w Poznaniu, Gdańsku i we Wrocławiu. Zatrudniamy ponad 200 pracowników.

Wymagane umiejętności

angielski B2

analityczne myślenie

odpowiedzialność

komunikacja

samodzielność

Ustawa o rachunkowości

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zakres obowiązków:

Współudział w prowadzeniu bieżącej księgowości podmiotu w Polsce oraz podmiotu powiązanego w Czechach.

Księgowanie dokumentów w systemie księgowym (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, wydatki pracownicze itp.)

Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych pod względem przepisów księgowych i podatkowych

Uzgadnianie sald kont, weryfikacja poprawności sald dostawców/klientów i rozliczeń publicznoprawnych

Naliczanie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów

Obliczanie i księgowanie rezerw, wycen, różnic kursowych, kosztu własnego sprzedaży;

Aktywny udział w procesach zamknięcia miesiąca i roku oraz audytach podmiotu w Polsce oraz podmiotu powiązanego w Czechach

Współpraca z innymi działami firmy (business partnering)


Wymagania:

Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego księgowego w międzynarodowej firmie

Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości

Doświadczenie w procesie zamknięcia miesiąca/roku

Bardzo dobra znajomość programu MS Excel

Doskonałe umiejętności planowania i samoorganizacji

Odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

Płynna znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2)


Zapewnimy Ci:


Szkolenia z zakresu kompetencji miękkich oraz szkolenia twarde

Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kompetencji

Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)

Dofinansowanie do nauki języków obcych (angielskiego lub niemieckiego)

Dodatki świąteczne i urlopowe

Program poleceń pracowniczych



Praca 4 dni z biura, 1 dzień zdalnie.

Alej Jana Pawła II 11

00-828 Warszawa