Pracownik działu Customer Service
Obsługa klienta

Pracownik działu Customer Service

Warszawa
35 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
35 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Quick Service Logistics Polska Sp. z o.o., sp.k

Quick Service Logistics Polska Sp. z o.o., sp.k

QSL POLSKA należy do międzynarodowej grupy logistycznej Meyer Quick Service Logistics. Dostarczamy kompleksową obsługę logistyczną, koordynujemy pełny łańcuch dostaw, od nabywania produktów, poprzez jego magazynowanie, po dystrybucję do punktów sprzedaży. Specjalizujemy się w magazynowaniu i transporcie świeżej żywności. Obsługujemy wiodące na rynku sieci kawiarń i restauracji fast food, niemal 750 lokali na terenie Polski. Udostępniamy również powierzchnię magazynową. Mamy dwa centra dystrybucyjne, w Teresinie i w Sosnowcu oraz trzy centra przeładunkowe cross-dock, w Poznaniu, Gdańsku i we Wrocławiu. Zatrudniamy ponad 200 pracowników.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

komunikatywność

analityczne myślenie

obsługa klienta

Opis stanowiska

Cześć!

Poszukujemy wsparcia do naszego działu Customer Service – Jeśli jesteś studentką/ studentem i szukasz pracy, którą łatwo pogodzisz z zajęciami – ta oferta może być dla Ciebie :)

Szukamy energicznej, zorganizowanej osoby, która dołączy do naszego zespołu Customer Service na podstawie umowy zlecenia.

Twoim głównym zadaniem będzie wsparcie działu w codziennej pracy – w szczególności w zakresie obsługi telefonicznej naszych Klientów, procesowaniu reklamacji oraz wystawianiu faktur korygujących.

Praca - ok 100 godzin miesięcznie.

Jeśli czujesz, że to może być coś dla Ciebie – odezwij się do nas!


Twój zakres obowiązków

  • Codzienne wsparcie w obowiązkach działu CS
  • Kontakt telefoniczny z klientem
  • Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń klientów: odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów i usług. Przyjmowanie reklamacji oraz zgłoszeń dotyczących błędów w dokumentacji
  • Wykonywanie korekt dokumentów: analiza i identyfikacja błędów w fakturach
  • Wprowadzanie korekt w systemie zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Przygotowywanie i wysyłanie poprawnych dokumentów do klienta
  • Prowadzenie dokładnej dokumentacji wszystkich dokonanych korekt
  • Współpraca z innymi członkami zespołu w celu zapewnienia efektywnej obsługi klienta


Nasze wymagania

  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Dobre umiejętności komunikacyjne
  • Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (np. Excel, Word)
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.

 

35 PLN/godz.

Brutto za godzinę - UZ

Rekomendowane oferty

Customer Support with Bulgarian

Nowa
7 000 - 7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Lublin
Bulgarian
Nowa