Do naszego Zespołu Obsługi Klienta Noistop poszukujemy komunikatywnej i pozytywnie nastawionej do innych osoby.
Marka Noistop należy do międzynarodowego koncernu ROCKWOOL, który od ponad 80 lat produkuje wełnę skalną w 40 krajach i zatrudnia ponad 12 000 osób. Noistop to zaprojektowane w Skandynawii nowoczesne ogrodzenia i ekrany akustyczne zapewniające ciche i komfortowe warunki do życia.
Czy chcesz pracować z naszymi klientami z całej Europy zapewniając im doskonałą obsługę i wsparcie w realizacji zamówień? Dołącz do nas i ciesz się komfortem pracy w małym, 4-osobowym zespole oraz korzyściami płynącymi z bycia częścią dużej, międzynarodowej organizacji.
Zakres obowiązków:
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z naszymi klientami głównie poprzez e-mail i telefon;
- Przetwarzanie zamówień oraz wystawianie faktur;
- Prowadzenie administracyjnej, logistycznej i posprzedażowej obsługi klientów;
- Wspieranie Działu Sprzedaży zlokalizowanego w Danii;
- Współpraca ze wszystkimi działami biorącymi udział w procesie realizacji zamówień;
- Prowadzenie procesów reklamacji oraz analiza możliwych działań korygujących;
- Sporządzanie raportów i zestawień.
Nasze wymagania:
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (B2) oraz angielskiego (B2) – warunek konieczny;
- 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale Obsługi Klienta lub Dziale Realizacji Zamówień;
- Umiejętność analizy danych;
- Wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
- Umiejętność pracy pod presją czasu, szybkiego reagowania na pojawiające się problemy;
- Terminowość i sumienność;
- Znajomość programu SAP lub podobnego programu ERP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat;
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni w biurze/2 dni pracy zdalnej);
- Parking dla pracowników w podziemiach biurowca;
- Opiekę medyczną Medicover;
- Brak dress codu.