Jako Rossmann dążymy do innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie lojalności. Obecnie poszukujemy doświadczonego Digital Product Managera, który dołączy do naszego zespołu i przyczyni się do rozwoju naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej, aby wzmocnić lojalność użytkowników.
Twój zakres obowiązków
- wypracowywanie strategii rozwoju aplikacji mobilnej i strony internetowej z naciskiem na wzmacnianie lojalności użytkowników,
- wdrażanie elementów i usług, które angażują użytkowników i zwiększają ich zaangażowanie,
- zarządzanie cyklem życia produktu, włączając w to planowanie, projektowanie, wdrożenie i analizę wyników,
- ustalanie wskaźników KPI i śledzenie, czy strategia działa zgodnie z założonym planem,
- bliska współpraca z różnymi zespołami, w tym programistami, projektantami UX/UI, analitykami danych i testerami w celu skutecznego dostarczania nowych funkcjonalności,
- analiza konkurencji oraz nowych trendów w obszarze lojalności użytkowników.
Nasze wymagania
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku, idealnie w branży retail,
- pasja do rozwoju produktów cyfrowych oraz wizja, jak zwiększyć lojalność i zaangażowanie użytkowników,
- doskonała zdolność komunikacji i pracy z różnymi zespołami,
- tworzenie czytelnej i szczegółowej specyfikacji do produktu,
- umiejętność planowania, projektowania i analizy wyników,
- silne podejście "data-driven" i umiejętność analizy danych w celu usprawnienia produktu,
- znajomość narzędzi takich jak TFS, Confluence, Mural, Google Analytics, Firebase, AppsFlyer,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Benefity
- Czerwona Linia
- Klub zwierzaka
- Szkolenia I rozwój zawodowy
- Pakiet socjalny, Pakiet sportowy
- Dofinasowanie wakacji, kolonie dla dzieci
- Prywatna opieka medyczna
- Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty