Twój zakres obowiązków
· Projektowanie nowych i stałe rozwijanie istniejących usług cyfrowych,
· Codziennie współpraca m. in. z Product Ownerami / Product Managerami usług, projektantami UX, analitykami internetowymi,
· Identyfikacja potrzeb użytkowników końcowych i opracowywanie adresujących ich rozwiązań, uwzględniających realia biznesowe i developerskie.
Nasze wymagania
· Doświadczenie w projektowaniu usług cyfrowych w oparciu o cele biznesowe,
· Doświadczenie i gotowość do walidacji różnych rozwiązań oraz do codziennej pracy na danych,
· Doświadczenie we współpracy z interesariuszami biznesowymi, developerami i użytkownikami końcowymi,
· Wiedza z zakresu CX i UX,
· Wiedza w zakresie service design,
· Umiejętność makietowania rozwiązań low-fidelity,
· Znajomość programu Figma na poziomie podstawowym,
· Znajomość Google Analytics na poziomie podstawowym,
· Umiejętności analityczne: research, budowanie rekomendacji.
Mile widziane
· Umiejętność codziennej pracy na miernikach,
· Doświadczenie w pracy w interdyscyplinarnych zespołach,
· Znajomość zwinnych metodyk prowadzenia projektów (Agile / Scrum),
· Umiejętność facylitacji spotkań / warsztatów,
· Znajomość języka angielskiego umożliwiająca nadążanie za trendami, interpretacje raportów branżowych oraz uczestnictwo w konferencjach / warsztatach.
To oferujemy
· Pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnej sieci sklepów w Polsce,
· Przyjazną atmosferę pracy w interdyscyplinarnym zespole,
· Udział w projektach z obszaru CX/UX nastawionych na realna wartość biznesową,
· Szansę ciągłego rozwoju kwalifikacji zawodowych i osobowych,
· Pakiet benefitów (karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bezpłatny parking),
· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.
Rekomendowane oferty