Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja poszerzająca swoje struktury w Krakowie
Kraków
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
· procesowanie zamówień od klientów w systemie SAP
· zarządzanie zamówieniami na części zamienne
· organizacja wysyłek części zamiennych do klientów na terenie Europy
· przygotowanie niezbędnej dokumentacji
· współpraca z serwisem oraz dostawcami
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
· bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (C1)
· doświadczenie na podobnym stanowisku - najlepiej w zarządzaniu dostawami/zamówieniami
· znajomość systemu SAP
· komunikatywność, umiejętność pracy z klientem
· gotowość do pracy hybrydowej (centrum Krakowa, 2-3 dni biuro)
OFERUJEMY
· umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe 8 000 PLN brutto
· dodatkowe roczne premie
· pakiet benefitów : opieka medyczna (w tym stomatolog), bonusy świąteczne i wakacyjne
· miejsce parkingowe dla pracowników (biuro niedaleko Kleparza)
· dofinansowanie posiłków (w biurowcu jest restauracja)
· biurowe godziny pracy 8-16, 9-17, od pon-pt
Rekomendowane oferty