Naszym klientem jest nowo otwierające się centrum usług wspólnych
Zakres obowiązków
- Pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu dokumentacji produktowej
- Koordynacja z wewnętrznymi działami, takimi jak Marketing, Sprzedaż i Łańcuch Dostaw, aby zapewnić terminowe i dokładne wprowadzenie nowych produktów oraz aktualizacje
- Przeprowadzanie badań rynkowych i analiz w celu wspierania inicjatyw rozwoju i doskonalenia produktów
- Wsparcie w zarządzaniu danymi produktowymi w systemach firmy, zapewniając ich dokładność i kompletność
- Pomoc w przygotowywaniu raportów, prezentacji i innych materiałów na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne.
- Uczestnictwo w projektach międzydziałowych oraz wsparcie zespołu zarządzania produktami w różnych zadaniach ad hoc.
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie na stanowisku związanym z marketingiem min 2 lata, mile widziana branża FMCG
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - poziom C1, angielskiego poziom B2
- Biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Analityczne podejście i umiejętność prowadzenia badań marketingowych oraz analizowania danych.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych zadań i wyzwań
Oferujemy
- umowę o pracę - wysokość wynagrodzenia do ustalenia (otwartość na oczekiwania finansowe)
- pracę w skandynawskiej kulturze organizacyjnej, nastawionej na dobrostan pracownika
- możliwość realnego awansu (struktury się dopiero tworzą w Polsce)
- stacjonarny tryb pracy przez okres kilku miesięcy z komfortowo urządzonego biura w Gdańsku (przenoszenie procesów, start ) potem praca hybrydowa (3 dni biuro, 2 dni zdalnie)
- pakiet benefitów dostępny w późniejszym terminie (obecnie na etapie ustalania, zbierania ofert etc)
- możliwość uczestniczenia w całkowicie nowym projekcie jednej z większych skandynawskich firm