Content Marketing Specialist
Al. Jerozolimskie 134, Warszawa
Salestube
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Content Marketing Specialist
Język polski nie ma przed Tobą tajemnic? W poprawną polszczyznę jesteś lepszy niż Bralczyk i Miodek razem wzięci? Rozróżniasz dywiz od myślnika, a także wiesz, kiedy i jak postawić kropkę nie tylko w tekście, ale również nad „i”? Hasło YMYL nie jest dla Ciebie zagadką? Jeśli ponadto interesujesz się digital marketingiem - umiesz SEO i content marketing - jesteś osobą, której szukamy. W naszej codziennej pracy prowadzimy działania dopasowane do wymagań i potrzeb naszych klientów. Dołącz do nas i zostań częścią zespołu, który jest odpowiedzialny za planowanie i tworzenie strategii content marketingowych dla międzynarodowych klientów z różnych branż.
Na tym stanowisku będziesz się zajmować:
bezpośrednim kontaktem z klientem;
określaniem celów biznesowych w zakresie zwiększania widoczności stron internetowych w organicznych wynikach wyszukiwania;
tworzeniem najbardziej efektywnych strategii content marketingowych ściśle dopasowanych do potrzeb klienta;
planowaniem treści zarówno informacyjnych, poradnikowych, jak i sprzedażowych, a także m.in. meta danych zgodnie z najwyższymi standardami SEO;
optymalizacją nie tylko wewnętrznych treści na stronie klienta, ale także działaniami w obrębie Google My Business i YouTube;
tworzeniem audytów contentowych;
współpracą i koordynowaniem pracy podmiotów zewnętrznych (copywriterów, wydawców, korektorów) – dbanie o terminowość, bycie swoistym kanałem przepływu informacji między oczekiwaniami klienta a ich zewnętrzną realizacją;
zarządzaniem treściami na witrynach klientów – publikacją treści, pomocą w pokonywaniu barier technologicznych;
researchem fraz i informacji w Internecie – obserwowaniem działań konkurencji i ocena ich efektywności;
monitorowaniem wyników działań i szybkim reagowaniem na zmiany algorytmów w zakresie content marketingu;
korektą i redakcją treści – oceną pod kątem oczekiwań klienta,, dbaniem o zachowanie tone of voice marki oraz najwyższych standardów SEO
przygotowywaniem prezentacji sprzedażowych i raportów z postępów prac w ramach realizowanej strategii dla klientów;
ścisłą współpracą ze specjalistami SEO tech oraz link building;
działaniem na CMS klientów.
Co jest dla nas ważne?
min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - po stronie agencji lub inhouse,
wiedza na temat optymalizacji stron internetowych (zarówno on-site, jak i off-site)
znajomość zasad tworzenia contentu wspierającego SEO,
ogólna wiedza z obszaru digital marketingu,
umiejętność obsługi systemów CMS,
bardzo dobra znajomość języka polskiego, zasad pisowni, ortografii i interpunkcji,
bardzo dobra organizacja pracy, dokładność,, komunikatywność i otwartość na bliską współpracę z klientem,
znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną pracę w tym języku (B2+ / C1),
zaangażowanie i zainteresowanie rozwojem w marketingu,
umiejętność pracy w zespole – struktura działu z góry zakłada konieczność pracy zespołowej - będziesz jednym ogniwem łańcucha, którego działania przekładają się na sukces,
znajomość pakietu MS Office oraz Google Sheets,
mile widziane wykształcenie kierunkowe (filologia polska, filologia angielska, kierunki powiązane z marketingiem),
znajomość ważnych narzędzi SEO m.in. Senuto, Ahrefs, Google Search Console, Semrush, Screaming Frog.
O Twoim dziale:
Dział SEO to blisko 15-osobowa grupa pasjonatów i specjalistów. Działamy zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Zobaczysz nas także na krajowych i międzynarodowych konferencjach. W obszarze contentu nie boimy się korzystać z nowoczesnych rozwiązań, dlatego chętnie sięgamy po narzędzia oparte na AI. Jeśli jeszcze nigdy nie widziałeś/aś jednorożca SEO, aplikuj i dołącz do naszego teamu.
Co doceniają eksperci pracujący w SalesTube:
możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach,
dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi - jesteśmy największym resellerem technologii Google Marketing Platform w CEE,
2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
pracę zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy,
pracę hybrydową - nawet po pandemii!,
zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami e-commerce na rynku, np. dzięki Inspirującym Czwartkom, gdzie prezentowane są projekty, które zakończyły się spektakularnym sukcesem bądź spektakularną porażką,
system szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych - Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
Megazespoły - regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku), jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
programy rozwojowe (People Manager, Best Performer),
świetną, niekorporacyjną atmosferę i otwartą komunikację,
umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
parking rowerowy, gaming room,
laptop i dostęp do Google Workspace - pracę z dowolnego miejsca na świecie! :)
Salestube to dziś największa agencja martech & e-commerce connected w CEE. Budujemy przewagę konkurencyjną naszych klientów, marek oraz agencji poprzez integrację kompetencji: technologicznych (reselling i wdrożenia), analitycznych, e-commerce'owych (budowa sklepów e-commerce) oraz mediowych (media digital) w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego. Dzięki naszej ekspertyzie w obszarze mediów digital, danych i technologii, które posługują się uniwersalnym językiem liczb, Salestube obsługuje ponad 150 klientów na 30 rynkach.
Co nas wyróżnia:
Martech: jesteśmy technologicznie agnostyczni. Będąc częścią naszego zespołu rozwiniesz swoją wiedzę w obszarze technologii takich jak: Google Marketing Platform, Salesforce, Tealium, Synerise i wielu innych. Będziesz miał/miała możliwość uczestniczyć w projektowaniu i budowaniu narzędzi wewnętrznych, a mamy ich już dziś ponad 30!
Data & analytics: integracja, modelowanie i aktywizacja w zarządzaniu efektywnością. Ponad 20-sto osobowy zespół Intelligence Division łączący kompetencje integracji, modelowania i aktywizacji danych w oparciu o platformy: Google Analytics 360, Adobe, Adform DMP, Tealium, Google Cloud, Salesforce Marketing Cloud i inne.
E-commerce - najsilniejsza agencja e-commerce one-stop-shop: obsługujemy 45+ marek e-commerce w obszarach: media, analityka, technologia, development. Nasi klienci wygenerowali w 2020 roku ponad 10% wartości całego rynku e-commerce w Polsce. Dołącz do jednego z największych i najbardziej doświadczonych zespół w obszarze digital marketingu w regionie!
One team - w Group One wspólnie stworzyliśmy unikalną kulturę i procesy, które zapewnią wymianę wiedzy i maksymalne wykorzystanie synergii naszych kompetencji we wdrażaniu pozytywnych zmian biznesowych dla marek, które z nami współpracują. To także ogromne pole dla rozwoju Twoich kompetencji.
Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź nas na:
WWW: http://www.salestube.pl/praca
Facebooku: https://www.facebook.com/SalesTube
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/salestube/
Jesteśmy największą niezależną grupą marketingowo-technologiczną w Polsce. Pod jednym dachem współpracują u nas agencje kreatywne, mediowe i mar-techowe. Skala i projekty prowadzone na kilkudziesięciu rynkach zapewniają nam dominującą pozycję na rynku i rozwój, a własnościowa struktura i polski rodowód gwarantują elastyczność i kameralną atmosferę, którą doceniają nasze zespoły. Pracujemy w najbardziej elastycznej odmianie hybrydy, jaką widziała branża;)