- Kierowaniem kilkuosobowym zespołem doświadczonych specjalistów realizujących kampanie mediowe i projekty z pogranicza marketingu i technologii głównie dla klientów e-commerce
- Rozwojem klientów z portfolio zespołu poprzez identyfikację ich głównych wyzwań biznesowych i proponowanie trafnych rozwiązań z zakresu mediów i technologii, w tym aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań agencji
- Codziennym, merytorycznym wsparciem zespołu w zagadnieniach związanych z SEM, SEO, paid social, afiliacją, display, video, marketing automation, kanałami offline, kreacją i komunikacją oraz z analityką (np. metody atrybucji, badania, dashboardy, web analityka)
- Przygotowywaniem kompleksowych strategii marketingowych dla obecnych klientów oraz dla nowych klientów w ramach procesów New Business
- Motywowaniem zespołu, wyznaczaniem celów rozwojowych, przeprowadzaniem ewaluacji oraz rekrutacji
- Aktywnym udziałem w projektach wewnętrznych mających na celu poprawę procesów agencji, tworzeniem nowych produktów lub wymianę wiedzy
Szukamy osoby, która kocha to co robi, czuje się dobrze zarówno “w liczbach”, jak i w pracy z ludźmi, która myśli strategicznie oraz którą szybkie tempo pracy motywuje, a nie zniechęca:)
- minimum 5 lat doświadczenia w obszarze marketingu (u klienta, w agencji lub u wydawcy), w tym koordynacji wielokanałowych kampanii efektywnościowych;
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku managerskim (zarządzanie ludźmi)
- wiedza nt. rynku mediów online oraz aktualnych trendów;
- dobra znajomości narzędzi: Google Analytics, AdReal, Mediapanel, SimilarWeb, TGI;
- umiejętności analityczne: wyciąganie wniosków i przygotowywanie trafnych, zaawansowanych rekomendacji na podstawie dostępnych danych mediowych, rynkowych, danych własnych klienta
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalających na swobodne prowadzenie projektów i obsługę klientów zagranicznych
- bardzo dobra znajomości języka angielskiego (prowadzenie prezentacji u klienta);
- umiejętności negocjacyjne;
- umiejętności sprzedażowe
- komunikatywność;
- zdolność nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji;
- wysoki poziomu samodzielności.
Dział E-commerce & Performance to kilkunastoosobowa grupa pasjonatów i specjalistów w zakresie tworzenia i realizacji strategii marketingowych dla klientów e-commerce, a także realizacji projektów mar-techowych. Edukujemy jak podejmować decyzje biznesowe w oparciu o dane - nie są nam obce zagadnienia związane z atrybucją, ekonometrią, web analityką czy CDP. Pracujemy z klientami polskimi, ale też międzynarodowymi - na rynkach europejskich i na rynku amerykańskim. W codziennej pracy jesteśmy dla naszych klientów partnerem biznesowym, a nie tylko agencją marketingową. Jako część Group One liczącego ponad 700 osób, mamy wewnętrzne wsparcie w zakresie usług 360, od kampanii offline przez tworzenie kreacji i planów komunikacji dla klientów, aż po bardziej niszowe usługi, takie jak kampanie w metaverse. Jeśli lubisz dane, innowacje i pracę w energicznym, zaangażowanym teamie - czekamy na Ciebie :)
- wsparcie przy certyfikacji z najbardziej zaawansowanych narzędzi Google,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę hybrydową - prawdziwą i elastyczną :)
- biuro pet friendly - Twój pupil będzie się tu czuł jak u siebie,
- zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- platformę eTutor do nauki języka angielskiego lub niemieckiego - za free
- nieograniczony dostęp do platformy EAP, która zadba o Twój dobrostan psychiczny,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- kulturę wymiany wiedzy,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- bonus dla świeżo upieczonych rodziców,
- program rozwojowy People Manager,
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room.
Salestube to dziś największa agencja martech & e-commerce connected w CEE. Budujemy przewagę konkurencyjną naszych klientów, marek oraz agencji poprzez integrację kompetencji: technologicznych (reselling i wdrożenia), analitycznych, e-commerce'owych (budowa sklepów e-commerce) oraz mediowych (media digital) w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego. Dzięki naszej ekspertyzie w obszarze mediów digital, danych i technologii, które posługują się uniwersalnym językiem liczb, Salestube obsługuje ponad 150 klientów na 30 rynkach.
- Martech: jesteśmy technologicznie agnostyczni. Będąc częścią naszego zespołu rozwiniesz swoją wiedzę w obszarze technologii takich jak: Google Marketing Platform, Salesforce, Tealium, Synerise i wielu innych. Będziesz miał/miała możliwość uczestniczyć w projektowaniu i budowaniu narzędzi wewnętrznych, a mamy ich już dziś ponad 30!
- Data & analytics: integracja, modelowanie i aktywizacja w zarządzaniu efektywnością. Ponad 20-sto osobowy zespół Intelligence Division łączący kompetencje integracji, modelowania i aktywizacji danych w oparciu o platformy: Google Analytics 360, Adobe, Adform DMP, Tealium, Google Cloud, Salesforce Marketing Cloud i inne.
- E-commerce - najsilniejsza agencja e-commerce one-stop-shop: obsługujemy 45+ marek e-commerce w obszarach: media, analityka, technologia, development. Nasi klienci wygenerowali w 2020 roku ponad 10% wartości całego rynku e-commerce w Polsce. Dołącz do jednego z największych i najbardziej doświadczonych zespół w obszarze digital marketingu w regionie!
- One team - w Group One wspólnie stworzyliśmy unikalną kulturę i procesy, które zapewnią wymianę wiedzy i maksymalne wykorzystanie synergii naszych kompetencji we wdrażaniu pozytywnych zmian biznesowych dla marek, które z nami współpracują. To także ogromne pole dla rozwoju Twoich kompetencji.