Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Obsługa klienta

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Gdynia
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

skuteczna komunikacja

komunikatywność

Opis stanowiska

Dział Techniczny poszukuje osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Wsparcia Technicznego


Miejsce pracy: Gdańsk

Nr ref. TCH/03/2023


Twój zakres obowiązków:


  • Wsparcie techniczne przed i posprzedażowe klientów w zakresie instalacji i programowania produktów firmy SATEL;
  • Weryfikacja zgłaszanych problemów technicznych;
  • Testy nowych wersji oprogramowania;
  • Testy użytkowe nowych produktów przed wdrożeniem ich na rynek;
  • Udział w targach i imprezach branżowych;
  • Weryfikacja treści instrukcji, co do ich zgodności funkcjonalnościami urządzenia;
  • Realizacja szkoleń organizowanych na terenie firmy oraz u dystrybutorów w Polsce i zagranicą;
  • Współpraca w tematach technicznych z innymi działami w firmie;
  • Czynny udział w rozwoju produktów istniejących oraz przy tworzeniu nowych.

Nasze wymagania:


  • Wykształcenie średnie techniczne;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny;
  • Znajomość innych języków obcych w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość zagadnień alarmowych;
  • Znajomość zagadnień z zakresu elektroniki;
  • Znajomość zagadnień sieciowych i obsługi komputera;
  • Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem.

Rekomendowane oferty

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa