Z dumą mówimy, że jesteśmy pierwszą agencją SXO w Polsce🚀. Nasze strategie marketingowe to unikalne połączenie SEO i UX. Wierzymy, że synergia tych dwóch elementów daje Klientowi największą wartość🔥. Naszą misją jest wspieranie Klientów w osiąganiu wyższych przychodów 📈. Mamy mnóstwo pomysłów, którymi chcemy zrobić różnicę w świecie e-commerce. Buduj wzrost dla naszych Klientów, dołączając do nas na stanowisko:
🎯Customer Success Specialist🎯
👉Twój zakres obowiązków:
- Wielokanałowa, bieżąca obsługa Klientów naszej firmy (telefon, mail, wideorozmowa)
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z Klientami🤝
- Dostarczanie odpowiedzi na podstawowe zapytania Klientów i doradzanie odpowiednich rozwiązań👍
- Ścisła współpraca z działami odpowiedzialnymi za realizację umów
- Prowadzenie negocjacji handlowych (upselling i crosselling)
- Opracowywanie dokumentacji związanej ze zmianą warunków współpracy z Klientami (umów, aneksów itp.)
- Analiza osiągniętych wyników oraz sporządzanie i wysyłanie raportów🧮
👉Nasze wymagania:
- Posiadasz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie w branży SEO)
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne i wiesz, jak prowadzić rozmowę z Klientem biznesowym🥷
-
Lubisz pracę z ludźmi, a przy tym wykazujesz się pozytywnym usposobieniem i cierpliwością🧘
- Masz analityczny umysł 🧠i potrafisz wyciągać trafne wnioski na podstawie pozyskanych danych
- Jesteś samodzielny/a - zwłaszcza w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla naszych Klientów
- Cechuje Cię proaktywność i nastawienie na realizację uzgodnionych celów
- Posiadasz swoje sprawdzone sposoby na organizację pracy, dzięki czemu wiesz jak ustalać priorytety i dowozić zadania na czas⏱
- Interesujesz się digital marketingiem💻
👉Mile widziane:
- Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Semstorm / Senuto, Ahrefs, CRM
- Znajomość branży SEO
- Znajomość Google Workspace, Slack
👉Co dla Ciebie mamy?
-
Umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich preferencji
- Wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy i doświadczenia
- 30 dni płatnego urlopu przy umowie B2B
- Pracę w 100% zdalną bądź z biura w Poznaniu (okolice Rynku Łazarskiego, w pobliżu stacji PKP)
-
Elastyczny czas pracy (start w godzinach 7:00-9:00)
-
Zgrany i mega pozytywny team, który z chęcią podzieli się wiedzą
- Pracę w zespole nastawionym na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów
- Spotkania integracyjne
- Przyjazną atmosferę pracy - brak korporacyjnych zasad i brak dress code’u
- Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy komputer, telefon itp.)
- Możliwość nabycia karty Multisport
- Platformę benefitową Worksmile🚀