Twój zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla produktów i usług oferowanych przez naszą firmę na podstawie bazy dostarczonej przez Naszą firmę.
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
- Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych.
- Dostarczanie odpowiedzi na podstawowe zapytania klientów i doradzanie odpowiednich rozwiązań.
- Prowadzenie negocjacji handlowych i finalizacja transakcji.
- Raportowanie wyników i monitorowanie postępów w realizacji celów sprzedażowych.
Dodatkowa informacja o bazie:
Pracujemy na bazie kontaktów wgranej do CRM, składającej się z kont sprzedawców na Allegro. Przedsiębiorcy, z którymi się kontaktujemy, nie są typowymi zimnymi leadami – większość miała już styczność z narzędziem Allegro Ads, co ułatwia rozmowy. Naszym celem jest oferowanie im testowej kampanii Allegro Ads, którą nasza firma realizuje za symboliczną złotówkę. Zadaniem handlowca jest zweryfikowanie konta w CRM oraz podjęcie decyzji o kontakcie, zgodnie z wytycznymi.
Nasze wymagania
- Osoba z doświadczeniem w aktywnej sprzedaży telefonicznej (minimum 3 miesiące).
- Skuteczność w budowaniu relacji biznesowych.
- Zdolność do analizy rynku i identyfikacji potrzeb potencjalnych klientów.
- Zorientowanie na realizację celów i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej agencji marketingowej.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na podstawie oraz prowizjach adekwatny do Twojej wiedzy i doświadczenia.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Spotkania integracyjne.
- Możliwość awansu w strukturze firmy.
- Pracę w 100% zdalną bądź z biura w Katowicach.
- Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, słuchawki)
- Pracę w zespole nastawionym na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów.