Jesteśmy Sharebee, czyli pszczoły, które się dzielą 😊 Stworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę do Social Selling/Employee Advocacy. Szybko rośniemy, pracujemy dla najlepszych marek w Polsce i za granicą m.in.: Allegro, Samsung, Mastercard, Orange, Ford, Philip Morris, Żywiec i wiele innych. Do naszego „ula” szukamy Customer Success Manager, który sprawi, że klienci będą zadowoleni, a użytkownicy chętnie wracali na naszą platformę.
Co oferujemy:
· Wynagrodzenie podstawowe: 7000 – 8000 netto na B2B
· Dodatkowa premia, której zasady ustalimy wspólnie
· No-nonsense policy
· Fajne biuro w co-worku na warszawskiej Pradze (Centrum Kreatywności Targowa)
· Mega szansę na rozwój. Rośniemy w turbo tempie – osoby, który dziś do nas dołączają to przyszli menagerowie zespołów
· Duży zakres odpowiedzialności i swoboda w realizowaniu zadań
· Szacunek, wsparcie i pomoc zespołu we wszelkich kwestiach
· Praca z topowymi markami - będziesz opiekował/a się klientami, z którymi można robić świetne projekty
· Możliwość pracy 100% zdalnej
Czym będziesz się zajmował/a:
· Pilnowaniem, by to co obiecamy zostało dowiezione „na pewno” i „na czas”
· Komunikacją z „właścicielem” programów po stronie klienta oraz jego pracownikami (użytkownikami naszej platformy)
· Przygotowywaniem cyklicznej, statusowej komunikacji i raportów z wyników prowadzonych programów
· Doradzaniem klientowi w kwestiach dotyczących social mediów, treści, zarządzania programem
· Prowadzeniem regularnych spotkań z klientem, zbieraniem feedbacku od użytkowników
· Nadzorowanie i Project Management projektów contentowych (np. nagranie podcastów czy video w naszym studiu)
· Pilnowaniem kalendarza „milestonów” z „roadmapy” ustalonej z klientem (😊 sorry Grammar nazi)
· Animowanie programów, tak by utrzymywać zaangażowanie pracowników i KPI na zaplanowanym poziomie
Czego oczekujemy od kandydatów/tek na Pszczołę:
· Doświadczenie w pracy w agencji marketingowej – najlepiej contentowej.
· Fluent communication skills in English, both written and spoken.
· Doświadczenie w roli Account Manager / Customer Success Manager / Project Manager
· Skrupulatności, odpowiedzialności, pracowitości – pszczoły w Sharebee tak mają 😊
· Nastawienia na cel i zaangażowania – za to lubią nas nasi Klienci
· Minimum dobrej obsługi Excel/Power Point
· Znajomość social mediów z naciskiem na LinkedIn będzie mocnym atutem
· Znajomość środowisk pracy zdalnej: M365 / Trello / Zendesk
Rekomendowane oferty