O nas:
Skivak to agencja kreatywna, tworząca niezależną sieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. Skivak to ludzie, którym nie jest wszystko jedno. Chcemy cały czas sięgać po więcej i wierzymy, że razem nam się to uda.
Poszukiwany/poszukiwana: Asystent/ka w dziale administracyjno-finansowym
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Znasz administracyjny narzędziownik – m.in. Comarch ERP Optima (z naciskiem na panel handlowy oraz wprowadzanie wyciągów bankowych).
- Nie gubisz się w wystawianiu i wprowadzaniu faktur zakupu.
- Kontrola rozrachunków to dla Ciebie codzienność.
- Wiesz, że kontakt z biurem rachunkowym pomoże rozwiać wiele wątpliwości.
- Lubisz rozwiązywać codzienne wyzwania (tak, chodzi o zarządzanie biurem i dbanie, by sprawnie funkcjonowało).
- Lubisz kurierów, dostawców, listonoszy a przyjmowanie korespondencji zamieniasz w relację z osobami dostarczającymi.
Konkretnie po administracyjnemu:
- Musisz znać Comarch ERP Optima.
- Dobrze orientować się w przepisach z zakresu fakturowania.
- Komunikować się swobodnie po angielsku.
- Posiadać prawo jazdy kat. B.
Co możemy Ci zaoferować?
- Skrócone godziny pracy w piątki – działamy do 15!
- Środowisko, które pozwala obudzić kreatywność, ucząc nowych umiejętności.
- Przestrzeń do rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze.
- Zatrudnienie w preferowanej przez Ciebie formie.
- Pracę hybrydową (obligatoryjne 3 dni w biurze tygodniowo).
- Elastyczne godziny pracy.
- Dopłaty do kafeterii MyBenefit.
- Pet-friendly biuro, jeśli masz czworonożnego przyjaciela – u nas jest on BARDZO mile widziany! 🐕🦺
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu profesjonalistów.
- Szkolenia oraz dostęp do najnowszych narzędzi marketingowych.
Poznaj nasz proces rekrutacji:
- przeglądamy, co tam przesyłasz
- odbywamy fajną rozmowę
- dopinamy szczegóły i już…
Witaj na pokładzie!
Czekamy na Twoje CV!🔥 Wyślij je przez RocketJobs.