Jesteśmy firmą tworzącą i opracowującą kompleksowe rozwiązanie sprzętowe wraz ze wspierającą je infrastrukturą informatyczną, pozwalające w czasie rzeczywistym na stworzenie trójwymiarowej wizualizacji meczów piłki nożnej i obserwowanie rozgrywek za pomocą wielu urządzeń z perspektywy dowolnego miejsca płyty boiska lub poruszającego się po niej obiektu. Aby wizualizować piłkarzy, musimy stworzyć dla nich wirtualne odpowiedniki, które docelowo umieszczamy w Unreal Engine 5 (UE5). Szukamy osoby, która po dołączeniu do zespołu będzie wykonywać rigi zawodników oraz dbać o udoskonalenie procesu ich wytwarzania.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w riggowaniu postaci potwierdzonego przykładowymi pracami (nie wymagamy doświadczenia komercyjnego);
- Bardzo dobra komunikatywność i chęci do pracy zespołowej;
- Znajomości jednego z programów do tworzenia postaci 3D: Blender / Maya / 3ds max / inne (dla nas jest istotne to, żeby dało się wyeksportować rig i użyć w Unreal Engine 5);
- Zmysł estetyczny, kreatywne podejścia do pracy, zaangażowanie i zwracania uwagi na detale;
- Umiejętność zarządzania swoim czasem i terminowość w działaniu;
- Znajomości języka angielskiego;
- Dostępność w wymiarze 1/2 etatu lub większa.
Mile widziane:
- Doświadczenie w eksportowaniu rigów do UE5;
- Doświadczenia w pracy z surowymi skanami postaci (pliki .obj);
- Doświadczenie z Unreal Engine 5 (UE5);
- Doświadczenie w tworzeniu animacji twarzy (ekspresje, morph target);
- Znajomość rozwiązań motion capture czy inverse kinematics;
- Wiedza na temat anatomii oraz body mechanics pozwalająca na odwzorowanie ruchu ciała człowieka.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie modeli i rigów postaci 3D w oparciu o skany postaci (wstępnie obrobione przez firmę skanującą), które następnie będą używane do animacji generowanych proceduralnie;
- Inne rzeczy wymagane, aby dało się na tę postać nałożyć proceduralnie generowane animacje i aby docelowy rig wyglądał jak najlepiej;
- Testowanie czy stworzone rigi wyglądają dobrze w środowisku UE5 na danych pochodzących z naszego autorskiego systemu motion capture;
- Wsparcie zespołu w celu udoskonalania systemu motion capture;
- Komunikacja z firmą skanującą i zawodnikami w celu uzyskania jak najlepszych materiałów na rigi;
- Poszerzanie wiedzy (swojej jak i całego zespołu) w temacie rigowania, animacji postaci i grafiki 3D.
To ofertujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin (min. 1/2 etatu);
- Elastyczne godziny pracy - możliwość łączenia pracy ze studiami;
- Praca zdalna z możliwością pracy z naszego Warszawskiego biura;
- Wygodny system podwyżek;
- Certyfikaty opłacane przez pracodawcę;
- Dofinansowanie do materiałów edukacyjnych;
- Prywatna opieka medyczna;
- Multisport.
Proces rekrutacji:
- Analiza Twojego CV oraz portfolio;
- Rozmowa rekrutacyjna, na której opowiesz nam więcej o sobie i swoim doświadczeniu;
- Rozmowa biznesowa, na której uzgodnimy warunki współpracy.