Oferty
Konsultant(ka) ds. obsługi klienta w języku polskim w Katowicach
Nowa
Support

Konsultant(ka) ds. obsługi klienta w języku polskim w Katowicach

Katowice
4 400 - 5 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Teleperformance Polska

Teleperformance Polska

Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa komputera

komunikatywność

język polski

język angielski

Mile widziane

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Okazje, wyprzedaże, bestsellery, promocje, rabaty... poznaj tajniki działania jednej z największych platform zakupowych na świecie i dołącz do naszego zgranego katowickiego zespołu jako:


Konsultant(ka) ds. obsługi klienta e-commerce


Lokalizacja: Katowice, ul Chorzowska 146 D



Czym będziesz się zajmować:

  • Kompleksowa obsługa klienta polskojęzycznego poprzez połączenia przychodzące, maile, chaty, 
  • Rozwiązywanie spraw związanych z korzystaniem z jednej z największych platform zakupowych na świecie, 
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy, 
  • Dbałość o najwyższą jakość procesów. 



Oferujemy:

  • Umowę zlecenie ze stawką 28,10 zł brutto/h + BONUS wynikowy (miesięcznie 4400-5800 zł brutto),
  • 1,30 zł do każdej przepracowanej godziny na platformie My Benefit,
  • Program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy nawet do 2000 zł,
  • System zmianowy- projekt działa w godzinach 6:00-00:00,
  • Możliwość współpracy zdalnej w okresie świątecznym,
  • Realną ścieżkę kariery poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,
  • Bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków obcych,
  • Dofinansowanie do karty Medicover Sport,
  • Prywatna opieka medyczna w Medicover,
  • Szkolenie wstępne oraz mentoring.



Na co zwrócimy uwagę u kandydatów/ kandydatek:

  • Biegła znajomość języka polskiego- warunek konieczny,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1,
  • Dyspozycyjność do współpracy między poniedziałkiem a niedzielą, w przedziale 06:00-24:00 (do wskazania 4 dni weekendowe w miesiącu),
  • Sprawna obsługa komputera,
  • Komunikatywność: umiejętność aktywnego słuchania, okazywania empatii, asertywność.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta



Dołącz do zespołu TP, daj się poznać i APLIKUJ już dziś!

Rekrutację prowadzimy zdalnie- nie musisz wychodzić z domu, abyśmy mogli się poznać! :)




4 400 - 5 800 PLN

Umowa zlecenia

Sprawdź podobne oferty pracy

📞 Konsultant Call Center

Nowa
5 000 - 7 000 pln
Biliti
Aleksandrów Łódzki
sumienność
komunikatywność
CRM
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office Excel
język angielski
Microsoft Office
Nowa

English-Ukrainian Interpreter (full-time)

Nowa
5 376 - 6 720 pln
Teleperformance Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
język ukraiński
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
customer service
communication
English
Nowa

Account Manager

Nowa
Admind
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
język angielski
sales
Nowa