Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej
Bolesława Limanowskiego 48, Kraków
TP Polska
Zakres zadań:
Telefoniczny kontakt z nowymi partnerami w celu aktywacji ich profili i przeprowadzenia szkolenia z korzystania z aplikacji.
Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie zgłoszeń w systemie.
Dbanie o pozytywne doświadczenia partnerów i ich edukację w zakresie korzystania z aplikacji.
Zapewnianie wysokiego standardu obsługi pracownikom tymczasowym oraz klientom.
Współpraca z zespołem w celu zapewnienia klientom odpowiednich pracowników tymczasowych.
Reprezentowanie firmy i współpraca z innymi działami.
Wymagania:
Biegła znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego w mowie i piśmie.
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 (głównie w mowie).
Komunikatywność: aktywne słuchanie, empatia, asertywność.
Stabilne stacjonarne łącze internetowe do realizacji zadań z domu.
Doświadczenie w obszarze contact/call center (mile widziane).
Umiejętności manualne i zdolność do wykonywania drobnych napraw technicznych.
Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem.
Informacje dodatkowe:
Oferujemy umowę zlecenie ze stawką godzinową 30,50 PLN brutto.
Współpraca w modelu hybrydowym - 3 dni świadczenia zlecenia z biura, 2 dni świadczenia zlecenia z domu.
Lokalizacja biura: 48 Limanowskiego Street, Kraków.
Dołącz do naszego zespołu, rozwijaj swoje talenty, aplikuj już dziś!
Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych j...
Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej
Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej
Bolesława Limanowskiego 48, Kraków
TP Polska