Transcom Worldwide Poland
Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.
Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Lokalizacja:
👉 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 50
👉 Białystok, Świętojańska 12A
👉 Olsztyn, Wyszyńskiego 1
Czekają na Ciebie:
👉 Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto).
👉 Szkolenie wdrażające w j. polskim (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
👉 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
👉 Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
👉 Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7:00 - 24:00).
👉 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
👉 Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Jak wygląda nasz dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.
Wyróżniają Cię:
👉 Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
👉 Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych.
👉 Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego (min. C1) i polskiego (min. C1) w mowie i piśmie - niezbędna do obsługi klientów i systemów.
👉 Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
💡 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Proces rekrutacji:
1. ChatAssess ➡ 2. Rozmowa telefoniczna ➡ 3. Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).
Rekomendowane oferty