🌠 O NAS 🌠
Z tej strony TÜV Rheinland. Jesteśmy międzynarodową firmą z 150-letnim doświadczeniem w branży usług testowania, kontroli i certyfikacji produktów, technologii, systemów i personelu. Nasi niezależni eksperci stoją na straży jakości i bezpieczeństwa ludzi, technologii i środowiska w niemal każdej sferze profesjonalnej działalności.
Obecnie jest nas już ponad 20.000 pracowników w biurach w 69 krajach świata.
Od 2018 roku w Polsce w Katowicach działa Regionalne Centrum Usług Wspólnych TÜV Rheinland Europe, w ramach którego poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty Service Desk z językiem niemieckim.
✏️ OPIS STANOWISKA ✏️
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za różne działania operacyjne IT w obszarze Service Desk w naszym Centrum Usług Wspólnych w Katowicach. Dołączysz do zespołu, który wspiera wszystkich pracowników Grupy TÜV Rheinland.
🚀 JAKICH ZADAŃ MOŻESZ OCZEKIWAĆ? 🚀
APLIKUJ DO NAS JEŚLI:
🙋♂️ Posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze Service Desku.
🇩🇪 Bardzo dobrze posługujesz się językiem niemieckim (co najmniej na poziomie B2+).
💻 Posiadasz podstawową wiedzę informatyczną.
🔬 Masz analityczne podejście do rozwiązywanych problemów.
❤️ Posiadasz umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta.
WARUNKI WSPÓŁPRACY
Rodzaj umowy 📄
Umowa o pracę
Tryb pracy 💻
Dopasowanie do twoich potrzeb: możesz pracować hybrydowo z biura lub zdalnie z domu.
🌟 DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA: 🌟
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
Na koniec wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną: ofertą pracy lub podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Jeśli chcesz dołączyć do naszej ekipy - prześlij swoje #CV już teraz! ✉️
Rekomendowane oferty