Specjalista Service Desk z niemieckim
Obsługa klienta

Specjalista Service Desk z niemieckim

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język niemiecki

technical support

myślenie analityczne

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

🌠 O NAS 🌠

Z tej strony TÜV Rheinland. Jesteśmy międzynarodową firmą z 150-letnim doświadczeniem w branży usług testowania, kontroli i certyfikacji produktów, technologii, systemów i personelu. Nasi niezależni eksperci stoją na straży jakości i bezpieczeństwa ludzi, technologii i środowiska w niemal każdej sferze profesjonalnej działalności.


Obecnie jest nas już ponad 20.000 pracowników w biurach w 69 krajach świata.


Od 2018 roku w Polsce w Katowicach działa Regionalne Centrum Usług Wspólnych TÜV Rheinland Europe, w ramach którego poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty Service Desk z językiem niemieckim.



✏️ OPIS STANOWISKA ✏️

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za różne działania operacyjne IT w obszarze Service Desk w naszym Centrum Usług Wspólnych w Katowicach. Dołączysz do zespołu, który wspiera wszystkich pracowników Grupy TÜV Rheinland.



🚀 JAKICH ZADAŃ MOŻESZ OCZEKIWAĆ? 🚀

  • Obsługa zgłoszeń logowanych przez użytkowników.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów związanych z oprogramowaniem i sprzętem, w tym z systemami operacyjnymi oraz aplikacjami.
  • Tworzenie i aktualizacja instrukcji operacyjnych oraz dokumentacji.
  • Kontakt z klientem niemieckojęzycznym.



APLIKUJ DO NAS JEŚLI:

🙋‍♂️ Posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze Service Desku.

🇩🇪 Bardzo dobrze posługujesz się językiem niemieckim (co najmniej na poziomie B2+).

💻 Posiadasz podstawową wiedzę informatyczną.

🔬 Masz analityczne podejście do rozwiązywanych problemów.

❤️ Posiadasz umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta.


WARUNKI WSPÓŁPRACY


Rodzaj umowy 📄

Umowa o pracę

Tryb pracy 💻

Dopasowanie do twoich potrzeb: możesz pracować hybrydowo z biura lub zdalnie z domu.


🌟 DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA: 🌟

  • Bonus roczny,
  • Pracę w przyjaznym i wykwalifikowanym zespole,
  • Międzynarodowe środowisko pracy i możliwość codziennego używania języka niemieckiego (a jeśli znasz angielski, hiszpański lub portugalski – również tych języków),
  • Realne możliwości rozwoju w zespole oraz w całej organizacji,
  • Pakiet benefitów dostępny od pierwszego dnia pracy (opieka medyczna w Medicover, platforma benefitowa, ubezpieczenie grupowe na życie oraz NNW),
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego,
  • Szkolenie i wdrożenie do nowej pracy – wdrożenie trwa u nas około 2 tygodnie i na ten okres zapraszamy cię do biura (w razie potrzeby zapewniamy nocleg i pokrywamy koszty dojazdu),
  • Brak formalnego dress code’u,
  • Spotkania na żywo z zespołem i przełożonym – zespoły spotykają się w biurze z przełożonymi raz w miesiącu,
  • Elastyczne godziny pracy.


JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  1. Telefonu od Anny Wylęgały z działu HR oraz krótkiego spotkania organizacyjnego.
  2. Spotkania online z Team Leaderem zespołu Service Desk oraz Managerem działu IT.


Na koniec wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną: ofertą pracy lub podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Jeśli chcesz dołączyć do naszej ekipy - prześlij swoje #CV już teraz! ✉️


Rekomendowane oferty

Junior UX/UI Designer

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Figma
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa