Lider/Liderka Zespołu Obsługi Agencyjnej
Obsługa klienta

Lider/Liderka Zespołu Obsługi Agencyjnej

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
UNIQA

UNIQA

Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA. Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Zatrudniamy ponad 2 000 osób w całym kraju. W 2023 magazyn "Forbes" uznał nas za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office Word

Microsoft Office PowerPoint

Call center

Opis stanowiska

Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.

Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!


Lider/Liderka Zespołu Obsługi Agencyjnej


Opis stanowiska

  • Budowanie oraz utrzymanie stabilnego, zmotywowanego zespołu Specjalistów ds. Obsługi Agentów, odpowiedzialnego za wsparcie mailowe i telefoniczne agentów ubezpieczeniowych i OFWCA
  • Codzienna organizacja pracy zespołu, planowanie, wyznaczanie celów
  • Rekrutacja i onboarding nowych pracowników
  • Realizacja celów sprzedaży, KPI obsługowych i wskaźników jakościowych oraz satysfakcji partnerów
  • Odpowiedzialność za rozwój i satysfakcję pracowników w podległym zespole
  • Czynny udział w cross organizacyjnych projektach i inicjatywach
  • Współodpowiedzialność za definiowanie i wdrażanie procesów oraz narzędzi sprzedażowych i obsługowych


Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty/eksperta, lidera, menadżera
  • Doświadczenie zawodowe w call center
  • Wysoki poziom kompetencji menadżerskich
  • Zwinność w działaniu, umiejętność radzenia sobie w dynamicznym, zmieniającym się środowisku pracy
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności za zadania, otwartość, pozytywne nastawienie do zmian
  • Komunikatywność i kreatywność
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)


Oferujemy

  • Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
  • Pracę w modelu hybrydowym, 
  • Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.

Rekomendowane oferty

CX Associate

Nowa
6 500 PLN/mies.
Beesafe
Warszawa
CX
Customer Experience
Nowa

Customer Success Manager (CSM) – Banking & Compliance

Nowa
Cense AG
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
finanse
HR
Nowa