Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
I tak się składa, że szukamy kolejnego człowieka - tym razem mistrza TikToka oraz osoby, która niczym native speaker posługuje się językiem influencerów, a jednocześnie rozumie biznesowe potrzeby klientów. ;) Jeżeli Twój dzień nie istnieje bez scrollowania TikToka, przedwczorajszy trend to dla Ciebie już prehistoria, myślisz kreatywnie i strategicznie - zaaplikuj!
- na ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 4500-5500 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
- Udział w przygotowaniu ofert newbizowych:
- Research influencerów pod przygotowane lub własne koncepcje kreatywne;
- Analiza marek i ich konkurencji wraz z wyciąganiem wniosków z działań marketingowych;
- Budowanie i rozwijanie stałych relacji z twórcami i agencjami;
- Przygotowywanie prezentacji zawierających strategię, pomysły kreatywne, wizytówki influencerów;
- Przygotowywanie kosztorysów na podstawie zebranych wycen;
- Prezentowanie przygotowanych prezentacji na spotkaniach z klientami.
- Prowadzenie współprac ongoingowych:
- Przygotowywanie briefów dla influencerów oraz harmonogramów publikacji;
- Prowadzenie korespondencji z influencerami oraz managerami;
- Egzekucja materiałów od influencerów;
- Przeprowadzenie procesu wdrożenia poprawek;
- Umiejętność analizy statystyk i wyciąganie wniosków;
- Przygotowanie raportów z kampanii.
- masz minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z influencer marketingiem (mile widziane doświadczenie w pracy w agencji reklamowej/digitalowej);
- świat influencerów i budowania relacji z nimi nie ma dla Ciebie tajemnic, a do każdego pomysłu na kampanię potrafisz dopasować odpowiednie nazwiska;
- nie jest Ci obce tworzenie umów, kosztorysów i prezentacji;
- rozumiesz świat digitalu i mediów społecznościowych oraz znasz najnowsze trendy w komunikacji;
- masz świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i wystąpień;
- Znajomość bieżących trendów w SoMe (Hype hunting, pomysły kreatywne do ofert)
- Doświadczenie w prowadzeniu profili brandowych w SoMe (Dopasowanie pomysłów, świadomość częstotliwości publikacji, zasad panujących przy publikacjach brandowych)
- Znajomość narzędzi wspomagających research i współpracę z twórcami