Account Executive

Marketing

Account Executive

Marketing

Aleja Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa

WebTalk Sp. z o.o.

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

marketing
skuteczna komunikacja
social media

Opis stanowiska

Siedzisz już trochę w branży i dobrze ogarniasz? No to super, właśnie takiego Accounta szukamy w Webtalku. 


Jakie projekty i branże trafią w Twoje ręce? Różni! Wiemy, właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałeś/aś, bo lubisz jak nie ma nudy! A na bardziej serio, to trafić może Ci się wszystko. Od FMCG, przez beauty, modę, klientów telewizyjno-rozrywjkowych po rolnictwo. Jeżeli chodzi o projekty, to zdecydowanie przyda Ci się doświadczenie digitalowe, zwłaszcza social mediowe.


Co więcej? Siedzimy w piesek friendly biurze na Woli, a wszystko, co chcesz zamówić do jedzenia, już pewnie przetestował ktoś od nas z Kreacji i chętnie Ci o tym opowie. Bez problemu zaparkujesz też swój accountowóz na bezpłatnym parkingu pod samym biurem. Bez parkomatu i szukania miejsca. 

 

Królowe i królowie kalendarzy, z uchem odpornym na długotrwały kontakt z telefonem - czekamy na Was.

 


Co na Ciebie czeka?


  • Praca przy projektach 360 – ale takich naprawdę 360: ATL, BTL, współpraca z influencerami, projekty pro bono, wszelkie niestandardy, chociaż oczywiście... Digital First!
  • Możliwość rozwoju zawodowego - z nami możesz iść wytyczoną przez siebie ścieżką
  • System bonusowy
  • Biuro bez korporacyjnej spiny i spotykania losowych ludzi w windzie
  • Przekąski w kuchni, turnieje na najlepszy sernik, firmowe wyjścia i wyjazdy, zobacz tutaj
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach 
  • No i wiadomo, twórcza atmosfera w młodym zespole 😉

 


Co będziesz u nas robić?

 

  • Zajmiesz się obsługą klientów agencji i będziesz mieć z nimi stały kontakt
  • Będziesz nadzorować realizację projektów i kampanii z obszaru digital marketingu i social mediów
  • Tworzyć harmonogramy i koordynować budżety
  • Tworzyć plany kreatywne i strategiczne do kampanii promocyjnych w różnych obszarach digitalu
  • Będziesz brać udział w tworzeniu strategii komunikacji dla klientów
  • Czasem wpadnie przygotowanie raportu i analiz z przeprowadzonych akcji i kampanii



Tego wymagamy:

 

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na tym (lub podobnym) stanowisku, musisz już wiedzieć co i jak
  • Umiejętności koordynacji projektów
  • Bardzo dobrej (tak naprawdę) znajomości języka angielskiego
  • Znajomości trendów w digital marketingu i social mediach
  • Proaktywności i zaangażowania 


 

Wpadnij do nas na kawę i ciasto. Pogadamy i pokażemy Ci więcej.

Oferta dodana: 17.07.2022

Poznaj pracodawcę

WebTalk Sp. z o.o.

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca