Cześć! Fajnie, że tu jesteś! A jeśli trafiłeś/aś tu przypadkiem, to jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. 😉
Z naszego claimu wiesz już, że Digital First! Ale musisz wiedzieć, że jeszcze bardziej FIRST są dla na LUDZIE. Wszyscy różni, ale z tą samą pasją!
Jeśli szukasz nowej, kreatywnej przestrzeni, gdzie docenia się proaktywność i wspiera Twój rozwój, to trafiłeś/aś w 10!
Na co możesz jeszcze u nas liczyć:
- na ekipę fajnych ludzi - wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe;
- ciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz nasz showreel: https://youtu.be/-r7I-2M-WAA);
- samodzielność przez duże S;
- prawdziwa szansa na awans, okresowe bonusy i elastyczny urlop;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- przekąski w kuchni, turnieje na najlepszy sernik, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly.
Co będziesz u nas robić:
- przede wszystkim zajmiesz się obsługą klientów agencji i będziesz z nimi w stałym kontakcie;
- dodatkowo Twoim fokusem będzie budowanie partnerskich relacji z klientem, tak by wiedzieć, czego oczekuję, zanim jeszcze wpadnie od niego brief;
- będziesz odpowiadać za kompleksową realizację projektów i kampanii z obszaru digital marketingu i social mediów (od kosztorysowania, realizacji, po raportowanie, fakturowanie i zbieranie gratulacji);
- przy tym zarządzać pracą pozostałych accountów w teamie — delegować zadana i wspierać ich swoim doświadczeniem oraz wiedzą;
- koordynować pracę działu kreacji, mediów i podwykonawców;
- dodatkowo tworzyć plany kreatywne i strategiczne do kampanii promocyjnych w różnych obszarach digitalu.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży reklamowej (agencja, dom mediowy, dom produkcyjny);
- możesz pochwalić się znajomością branży reklamowej i wiedzą z zakresu digital marketingu;
- jesteś mistrzem/mistrzynią w koordynowaniu projektów i potrafisz znaleźć wyjście z nawet największego fuckupu;
- masz doświadczenie w pracy z klientem, przede wszystkim wiesz, jak nawiązywać i budować relacje;
- biegle komunikujesz się w języku angielskim;
- super, jeśli dodatkowo jesteś fanem/fanką oglądania filmów i seriali, będzie to duże ułatwienie w pracy z klientem. 😉
Zainteresowany/a? Aplikuj!