Oferty
Strateg analityczny
Nowa
Marketing

Strateg analityczny

Warszawa
8 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
WebTalk

WebTalk

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Power BI

GA4

Hot Jar

Google Analytics

Narzędzia BI

CRM

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!


Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/


Kogo szukamy? Do naszego działu R&D zwanego LABem poszukujemy kogoś, kto tak jak cały ten dział jara się danymi i wie, że to one napędzają ten świat. Odróżniasz HotJara od HotDoga, gdy my mówimy "dash", Ty mówisz "board" i nawet maile piszesz w tabelkach? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk.


Jako Strateg Analityczny będziesz kluczową osobą odpowiedzialną za wyznaczanie kierunków analitycznych dla marek, łączenie danych z celami biznesowymi oraz identyfikowanie korelacji między analizami a decyzjami strategicznymi. Twoim zadaniem będzie również integrowanie narzędzi analitycznych oraz budowanie kompleksowego obrazu sytuacji, który pozwoli podejmować skuteczne decyzje biznesowe.


Na co możesz u nas liczyć?

  • ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
  • najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
  • samodzielność przez duże S;
  • inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
  • szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
  • MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
  • pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
  • na start wynagrodzenie w wysokości 8000-10000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
  • przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
  • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.


Co będziesz u nas robić?

  • wyznaczać kierunki analityczne dla marek, uwzględniając ich cele biznesowe i marketingowe;
  • szukać korelacji między danymi a działaniami biznesowymi, aby dostarczać kluczowe wnioski wspierające decyzje strategiczne;
  • doradzać w implementacji i integracji narzędzi analitycznych, takich jak GA4, Hotjar, czy CRM, aby zapewnić ich spójne działanie;
  • tworzyć rekomendacje strategiczne na podstawie danych i obserwacji rynkowych, które będą wspierać długoterminowy rozwój marek;
  • łączyć dane z różnych źródeł, aby budować pełny obraz sytuacji biznesowej i marketingowej;
  • wspierać zespoły klienta w interpretacji danych, organizować warsztaty oraz dzielić się wiedzą z zakresu analityki i strategii biznesowej;
  • przygotowywać raporty i dostosowywać raporty tworzone przez zespół, dostarczając kluczowe informacje dla decyzji biznesowych;
  • zarządzać środowiskiem analitycznym w agencji i przestrzeniach klientów, przy wsparciu zespołu;
  • audytować działanie klientów – regularnie sprawdzać poprawność wdrożonych aktywności lub działań konkurencyjnych marek;
  • optymalizować raporty i dashboardy – dostosowywać raporty i dashboardy do bieżących potrzeb biznesowych i KPIs, aby dane były zawsze aktualne i użyteczne.


Dołącz do nas, jeśli

  • masz kilkuletnie doświadczenie w pracy analitycznej w projektach biznesowych, marketingowych;
  • masz doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi, takimi jak GA4, Hotjar czy narzędzia BI, i potrafisz je integrować;
  • wiesz, jak łączyć dane z celami biznesowymi i marketingowymi, tworząc skuteczne strategie;
  • umiesz opowiadać o danych i wiesz jak przekładać insighty z nich na potrzeby biznesowe Klienta;
  • posiadasz umiejętność wizualizacji danych i tworzenia raportów strategicznych lub briefowania zespołu na takie działania i zarządzaniu tym procesem;
  • masz doświadczenie w pracy z zespołami, potrafisz dzielić się wiedzą i prezentować rekomendacje w jasny i zrozumiały sposób;
  • cechuje Cię wnikliwość i umiejętność strategicznego myślenia – widzisz szerszy kontekst i potrafisz „łączyć kropki”;
  • znasz narzędzia takie jak MS Office, Google Docs oraz systemy analizy i raportowania.

Jeśli dodatkowo wiesz jak budować dashboardy i analizować dane w nich zawarte (np. w Power BI czy Looker) to powiedz nam o tym!


To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV!

8 000 - 10 000 PLN

Netto miesięcznie - Dowolna

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketingu specjalist(k)a. Przyszły Yoda :)

Nowa
9 500 - 15 000 pln
Blikpol Eye Clinic
Sopot
analiza
empatia
design
Nowa

Digital Marketing & Brand Manager

Nowa
7 500 - 13 500 pln
CoinAPI
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SEO
branding
język angielski
Nowa

Account Manager

Nowa
8 000 - 9 000 pln
Agencja Interaktywna MDA
Gniezno
manager
digital marketing
account manager
Nowa

Specjalista ds. Facebook Ads

Nowa
7 000 - 12 000 pln
adsfox
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
Google Analytics
tworzenie raportów
Nowa

Account Manager

Nowa
7 620 - 10 890 pln
Bluerank Sp. z o.o.
Łódź
digital marketing
budowanie relacji
negocjacje
Nowa