Jesteś z Trójmiasta albo okolic? Szukasz miejsca, które nie jest wielkim brandem/korpo, ten klimat to nie Twoja bajka? Gdzie miał(a)byś szansę na dużo swobody i autonomii?
Rodzinną atmosferę i przestrzeń do ciągłej nauki? I budżet, który pozwala na różne eksperymenty? A przede wszystkim - gdzie będziesz pracować przy usługach, które naprawdę są ważne i wnoszą dużo wartości naszym odbiorcom?
Jeśli tak - to nasza oferta może Ci się spodobać🙂 Nagrałem dla Ciebie krótkie wideo, gdzie nieco opowiadam o tym kim jesteśmy, kogo szukamy i czego byś mógł/a się u nas nauczyć.
Najważniejsza informacja - "przede wszystkim liczy się dla mnie Twój potencjał".
Co to dla mnie oznacza - o tym w wideo (odpal sobie na komputerze/słuchawkach, jest lepsze audio).
Oraz zwięźle - w tekście poniżej.
https://www.youtube.com/watch?v=yd6YTQrZygM
- Atmosferę firmy rodzinnej. Fajnie zżytej ze sobą. Nie olbrzymiej, ale też nie mikro. Z małą rotacją - z czego jesteśmy dumni🙂
- Co za tym idzie - bardzo szybki realny wpływ na biznes. Twoja praca będzie dla nas naprawdę ważna.
- Przestrzeń do nauki i rozwoju. Dla mnie to nie frazes. A ogłoszenie piszę ja, tzn. ja to współwłaściciel🤣 Wiem, że przez tekst to może brzmieć onieśmielająco, ale dla mnie absolutnie każdy w firmie jest równorzędnym partnerem. Pisząc to chodzi mi o podkreślenie jak komunikacja i marketing są dla mnie istotne. Na początku współpracował(a)byś ze mną, ale bardzo szybko chciałbym Ci odpinać wrotki, skrzydła i inne akcesoria🙂 I zacząłbyś albo zaczęłabyś współpracę z innymi członkami zespołu.
- Duuużo szkoleń dziedzinowych. Dopasowanych do tego, co sobie ustalimy.
- Dwie marki, z odmienną specyfiką. Różne segmenty pacjentów, różne potrzeby, różne usługi.
- Sprawdź nasze opinie np. w Google czy na FB. Chcemy dawać naszym pacjentom naprawdę dużo wartości.
- Stawka - będzie tym wyższa, im więcej umiejętności i doświadczenia wniesiesz już na starcie. Potencjał decyduje o samym wyborze, umiejętności - o stawce :) Tak naprawdę przy wyjątkowych umiejętnościach zapominamy o widełkach z ogłoszenia i rozmawiamy indywidualnie.
- Pomagał/a nam przyciągać pacjentów w segmencie prywatnym (marka Blikpol, głównie zabiegi laserowej korekcji wzroku) i segmencie NFZ (otworzyliśmy zupełnie nową przychodnię rodzinną, dość nietypową, i warto żeby lokalna społeczność się o tym dowiedziała🙂)
- Priorytetów w marketingu mamy kilka i możemy z czasem skręcić mocniej w jedne lub inne w zależności od Twoich predyspozycji. Więc na początek wszystkiego po trochu, a później będziemy zawężać.
- Online&offline - do wyboru do koloru - kreacja, copy, video, analityka, strategia.
- Będziesz stawiała hipotezy i testował/a. Szukał/a danych, tworzył/a procesy.
- Z czasem współpracował/a z podwykonawcami, najróżniejszymi partnerami firmy.
- Ambitnej, mądrej osoby.
- Z potrzebą samorozwoju płynącą z trzewi.
- Z pasją do którejś z gałęzi marketingu. Albo żebyś przynajmniej miał/a zalążki tej pasji, jeśli jesteś bardzo młodą osobą. Nieważne czy bardziej w stronę wideo czy tekstu. Reklam czy UX'u. Kreacji czy analiz.
- Tak jak pisałem na początku - Twój potencjał będzie dla mnie ważniejszy niż doświadczenie. Chociaż to ostatnie będzie ważyć, jeśli kandydaci będą na zbliżonym poziomie.
- Potencjał - to inteligencja w jej najróżniejszych formach, zmysł estetyczny, jakość wyciąganych wniosków, jakość pomysłów, umiejętność łączenia kropek itd :)
Poza CV - realizacji zadania rekrutacyjnego :) Czyli trochę inaczej niż zwykle. W filmie zalinkowanym wyżej mówię o tym od 5:58.
W skrócie:
Napisz esej. Albo nagraj wideo.
O sobie. Kim jesteś. Jaki, jaka jesteś.
O Twojej historii.
O tym co Cię napędza. Co lubisz. W czym jesteś dobra/y.
O swoich planach, o swoich marzeniach.
O swoich wartościach.
Opowiedz mi o swoim "dlaczego". Co chcesz osiągnąć w życiu, dokąd zmierzasz, kim chcesz być, co chcesz robić. Co jest dla Ciebie naprawdę ważne. Ta idea zyskuje popularność na Zachodzie, i to mnie, kurczę, naprawdę ciekawi.
Tell me about your why.
W wersji pisemnej zróbmy sobie limit 600 słów, czyli ok półtora strony A4. Ale to absolutny max, oczywiście, że może być mniej. W wersji nagrywanej - analogicznie - zróbmy max 4 minuty. Nie dłużej niż 4 minuty, może być zdecydowanie krócej. Wybierz sam.
CV oraz esej możesz załączyć, a jeśli nagrasz wideo - dołącz dokument z linkiem (do Twojego filmu, który wrzuciłaś/eś na YT albo np. Google Dysk itp.). Jeśli się nie da - wyślij na adres mailowy talent [małpa] blikpol.pl