Odpowiadasz za pozycję spółek grupy x-kom na rynku polskim i zagranicznym.
Wspólnie z innymi członkami zarządu odpowiadasz za wynik finansowy spółek grupy.
W zależności od doświadczenia i kompetencji nadzorujesz również inne obszary poza marketingiem.
Kreujesz wizję i strategię rozwoju marketingu i pozostałych obszarów, za które odpowiadasz.
Organizujesz pracę działów i realizujesz ich cele.
Współtworzysz, wdrażasz i nadzorujesz strategie marketingowe.
Monitorujesz i nadzorujesz realizację projektów oraz kluczowych wskaźników.
Przygotowujesz i wdrażasz plany poprawy efektywności działów.
Opracowujesz, realizujesz i monitorujesz budżet działań. Efektywnie oceniasz koszty i ryzyka wszelkich przedsięwzięć.
Wspierasz firmowe innowacje i projekty technologiczne.
Odpowiadasz za komercjalizację rozwiązań i produktów technologicznych, które tworzy x-kom, a także za te, które są możliwe do komercjalizacji w modelu SaaS.
Odpowiadasz za kolaborację z firmami zewnętrznymi.
Uczestniczysz w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk.
✅ Nasze oczekiwania:
Doświadczenie: masz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu działem marketingu, który liczy min. 50 osób. Twoim obowiązkiem jest tworzenie wizji, a także wdrażanie i optymalizacja strategii marketingowych. Możesz pochwalić się innowacyjnymi projektami w obszarach, którymi zarządzasz. Kreujesz trendy rynkowe, za którymi podążają inni.
Umiejętności: potrafisz zaplanować działania marketingowe na podstawie danych handlowych. Wiesz, jak ustalać i egzekwować KPI i budżet. Umiesz zarządzać procesami w złożonych zespołach. Masz mocne nastawienie na osiąganie wyników.
Zarządzanie zespołem: z łatwością definiujesz potrzeby i cele swoich zespołów. Wiesz, czym jest koncepcja S.M.A.R.T. i potrafisz zastosować jej zasady w praktyce.
Języki: potrafisz swobodnie porozumiewać się w języku angielskim.
Customer Experience: zależy Ci na tym, aby budować pozytywne doświadczenia klientów. Wiesz, że klienci wybiorą naszą markę, jeśli będą nam ufać. I że musimy zrobić wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść.
Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację. Zależy Ci na zgranej pracy zespołowej.
Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomagają Ci dobrze zorganizować pracę zespołu i swoją.
Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.
Ambicja i rozwój: ciągle szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz obserwujesz grupy branżowe w social mediach.
Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia i ciągle szlifować swoje umiejętności. Jesteś na bieżąco z trendami rynkowymi.
🎯 To oferujemy:
Ludzie i atmosfera: na starcie będziesz pracować w około 150-osobowym dziale marketingu, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
Nowoczesne biuro: w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25 i w Krakowie przy Alei Pokoju 18.
Budżet szkoleniowy: podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.