YOTTA by Publicis Groupe
Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) czy departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.
YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. W agencji YOTTA potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.
Pracując na tym stanowisku, będziesz pomagać w rozwoju największej tworzonej przez nas do tej pory aplikacji, mającej przełożenie na pracę wielu działów naszej organizacji. Poznasz dzięki temu niuanse kampanii marketingowych, od ich planowania, przez gromadzenie danych i ich raportowanie, aż do finalnego rozliczenia.
Czym będziesz się zajmować?
Dołącz do nas jeśli:
Mile widziane:
W zamian zapewniamy:
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Rekomendowane oferty