Performance Manager
Inne

Performance Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Agora S.A.

Agora S.A.

Cześć, jesteśmy Grupą Agora! W naszym portfolio znajdziesz: prasę i multimedialne wydania cyfrowe, portale i projekty internetowe, radio, reklamę zewnętrzną, eventy kulturalne, wydawnictwo, kino, produkcję oraz dystrybucję filmową, gastronomię.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
"Gazeta Wyborcza" to największy opiniotwórczy dziennik w Polsce. Od ponad 30 lat uprawiamy prawdziwe, rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. To właśnie tego dziennikarstwa szukają setki tysięcy czytelników, którzy każdego dnia odwiedzają Wyborcza.pl. I to dzięki niemu mamy 243 tys. prenumeratorów cyfrowych. Zdecydowanie najwięcej ze wszystkich mediów w Polsce, w Europie w pierwszej dziesiątce.
 
Szukamy osoby na stanowisko Performance  Managera który wesprze pozyskiwanie nowych i utrzymanie aktualnych subskrybentów.

Czym będziesz się zajmować: 

  • Tworzenie, nadzór i realizacja niestandardowych strategii działań oraz kampanii efektywnościowych prowadzących do zwiększenia sprzedaży subskrypcji cyfrowych oraz utrzymania subskrybentów,
  • Zarządzanie budżetem reklamowymi i odpowiedzialność za osiągane efekty,
  • Planowanie, zakup i rozliczenie mediów w modelach CPS, CPL, CPA, CPC,
  • Optymalizacja efektywności prowadzonych kampanii oraz konwersji na stronie,
  • Zwiększanie wyników sprzedaży w kanale online oraz zarządzanie kluczowymi KPI,
  • Współtworzenie strategii wykorzystania kanałów paid social i paid search,
  • Rekomendowanie nowych pomysłów i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży online,
  • Stała praca nad testowaniem hipotez w celu poprawiana efektywności kampanii płatnych,
  • Wdrożenie i stały rozwój marketing automation, budowa i optymalizacja lejków sprzedażowych,
  • Przygotowanie mediaplanów kampanii, raportowanie wyników kampanii,
  • Zarządzanie i konfiguracja narzędzi (m.in. Google Analytics, Google Tag Manager),
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje/wydawcy etc.),
  • Monitorowanie i analiza działania konkurencji.

 Proponujemy Ci:
 
  • pracę w najlepszym dziale zajmującym się prenumeratami w polskich mediach,
  • umowę o pracę,
  • pełen wymiar pracy zdalnej na czas trwania pandemii, a po jej zakończeniu pracę w modelu hybrydowym,
  • elastyczny czas pracy,
  • możliwość udziału w wielu szkoleniach, warsztatach oraz zdobycia wiedzy w branży ekonomii subskrypcji,
  • podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
  • dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport, zniżki na nasze produkty: książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów oraz na bilety do kina i teatru,
  • przedpłaconą kartę płatniczą Edenred,
  • dofinansowanie do wypoczynku,
  • jeśli zdecydujesz się na pracę w biurze, to do Twojej dyspozycji będzie przyjazna przestrzeń biurowa, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, basen i sauna, a obok budynku stacja rowerowa Veturilo.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami performance’owymi, poparte sukcesami,
  • Znajomość narzędzi: DoubleClick Campaign Manager, Facebook Business Manager, Search Ads 360, Google Analytics, Google Data Studio, Google Tag Manager, Google Optimize, 
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu SEM, SEO, Programmatic, Paid Social, Afiliacja,
  • Zdolności analityczne oraz odwaga w proponowaniu niestandardowych rozwiązań,
  • Znajomość zagadnień z obszaru web analityki, traffikowania ruchu,
  • Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań oraz upór w dążeniu do celu,
  • Wiedza nt. marketing automation, praktyczna znajomość  narzędzi,
  • Preferowana znajomość User Experience, CRO,  content marketingu,
  • Poparte sukcesami zarzadzanie budżetem reklamowym, którego celem jest zwiększanie sprzedaży  online.