Intern - Advertising Project Manager
Marketing

Intern - Advertising Project Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Allegro.pl

Allegro.pl

Jesteśmy częścią czegoś większego. Grupa Allegro to 10 firm tworzących wiodącą w Europie Środkowej markę e-commerce. Baza naszych sprzedawców liczy obecnie około 135 tys. merchantów, a łącznie mamy prawie 18 milionów klientów. Jednym z naszych celów jest rozwijać e-commerce tak, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia i najprostszy proces zakupowy poprzez platformy sprzedażowe.Chcesz zadbać o to razem z nami? Dołącz do zespołu.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska



🤓 Stanowisko: Intern - Advertising Project Manager

Na czym będą polegały Twoje zadania?

  • Poznasz narzędzia, wykorzystywane do komunikacji marek i merchantów na Allegro
  • Nauczysz się przygotowywać post-buy’e reklamowo-sprzedażowe 
  • Wprowadzimy Ciebie w ofertę handlową Reklamy Allegro
  • Będziesz pracować w zespole Strategii i Projektów Specjalnych
  • Pomożesz budować case study reklamowe Allegro
  • Przeanalizujesz kampanie reklamowe naszych Partnerów oraz najnowsze trendy w segmencie E-commerce 
  • Współpracować będziesz z różnymi działami w obszarze Reklamy (sprzedaż, produkt, grafika, traffic) oraz z zespołem Commerce i Marketing
  • Odpowiesz za przygotowywanie materiałów, wspierających sprzedaż Reklamy Allegro

Dlaczego warto z nami pracować?

  • Tworzymy niestandardowe rozwiązania komunikacji marek i merchantów na Allegro
  • Mamy doświadczony zespół Strategów i Project Managerów, z którym będziesz na co dzień pracować
  • Analizujemy wyniki mediowe z kampanii oraz ich wpływ na sprzedaż / rozpoznawalność marki / merchantów
  • Korzystamy z narzędzi mierzących wyniki sprzedażowe, search, performance kampanii
  • Współpracujemy z największymi markami z każdej kategorii 
  • Wykorzystujemy dostępne dane, na podstawie których przygotowujemy rekomendację dla naszych Klientów

Poszukujemy osób, które:

  • Są ciekawe nowych mediów, segmentu E-commerce i reklamy
  • Posiadają wiedzę z zakresu reklamy Internetowej i znają najważniejsze wskaźniki mediowe
  • Mają umiejętność pracy wielozadaniowej, kreatywnej i analitycznej
  • Potrafią przygotowywać prezentacje, wyciągać wnioski z analiz, pracować na tabelach przestawnych
  • Łatwo nawiązują relacje z innymi osobami
  • Chcą pracować w dynamicznym zespole, tworząc dedykowane oferty i prezentacje dla Partnerów reklamowych

Wyślij swoje CV, rozpocznij Summer e-Xperience i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć!