
Dbamy o to, żeby na każdym etapie “customer journey” Klienci na Allegro mogli czerpać z tego ogromną satysfakcję, a Sprzedający mogli rozwijać swoje biznesy. Jako Customer Service Specialist będziesz mieć szansę wesprzeć Klienta lub Partnera w codziennym korzystaniu z naszej platformy. Będziesz odpowiedzialny m.in. za rozwiązywanie spraw, które dotyczą procesu zakupu/sprzedaży produktów na naszej platformie, zarówno po stronie Kupującego jak i Sprzedającego oraz monitorowaniu tych transakcji.
Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Będziesz odpowiadać na pytania, weryfikować zgłoszenia i analizować potrzeby Klienta zarówno w języku polskim i angielskim w 5 kanałach kontaktu: mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp
- Zbudujesz pozytywną relację z Klientem
- Wesprzesz Klienta na różnych etapach korzystania z serwisu Allegro
- Aktywnie weźmiesz udział w tworzeniu procedur usprawniających pracę oraz kontakt z Klientem
- Będziesz współpracować z innymi działami serwisu
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
- Wspieramy Klienta na każdym etapie jego podróży (Customer journey)
- Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie
- Współpracując z działem IT angażujemy się w tworzenie funkcjonalności dla naszych Klientów
- Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów Klientów dziennie
- Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 200 tys. małych, średnich i dużych polskich firm handlowych
- Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci
- Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro
Ofertę kierujemy do osób, które:
- Posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: mail, telefon, czat, WhatsApp, Messenger
- Mają doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych
- Są elastyczne, gotowe do pracy w systemie równoważnym (również godziny nocne, weekendy oraz święta)
- Doskonale znają język polski w mowie i piśmie
- Dobrze znają język angielski i nie mają oporów, aby używać go w kontakcie z Klientami
- Bardzo dobrze znają platformę Allegro
- Potrafią analizować dane z różnych źródeł oraz pracować w kilku systemach jednocześnie
- Posiadają ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne i lubią kontakt z Klientem
- Są osobami otwartymi i pełnymi energii, a satysfakcja Klienta jest dla nich najważniejsza

Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny?
📩 1. Prześlij CV.
🕵 2. Weryfikacja i test językowy.
🗣️ 3. Przyjdź na spotkanie i rozwiąż 2 zadania.
🤝 4. Rozpocznij pracę.
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć!