Customer Service Specialist
Obsługa klienta

Customer Service Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Allegro.pl Sp. z o. o.

Allegro.pl Sp. z o. o.

Jesteśmy częścią czegoś większego. Grupa Allegro to 10 firm tworzących wiodącą w Europie Środkowej markę e-commerce. Baza naszych sprzedawców liczy obecnie około 135 tys. merchantów, a łącznie mamy prawie 18 milionów klientów. Jednym z naszych celów jest rozwijać e-commerce tak, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia i najprostszy proces zakupowy poprzez platformy sprzedażowe.Chcesz zadbać o to razem z nami? Dołącz do zespołu.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna


Dbamy o to, żeby na każdym etapie “customer journey” Klienci na Allegro mogli czerpać z tego ogromną satysfakcję, a Sprzedający mogli rozwijać swoje biznesy. Jako Customer Service Specialist będziesz mieć szansę wesprzeć Klienta lub Partnera w codziennym korzystaniu z naszej platformy. Będziesz odpowiedzialny m.in. za rozwiązywanie spraw, które dotyczą  procesu zakupu/sprzedaży produktów na naszej platformie, zarówno po stronie Kupującego jak i Sprzedającego oraz monitorowaniu tych transakcji.

Na czym polegać będzie Twoja praca?

  • Będziesz odpowiadać na pytania, weryfikować zgłoszenia i analizować potrzeby Klienta zarówno w języku polskim i angielskim w 5 kanałach kontaktu: mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp
  • Zbudujesz pozytywną relację z Klientem
  • Wesprzesz Klienta na różnych etapach korzystania z serwisu Allegro
  • Aktywnie weźmiesz udział w tworzeniu procedur usprawniających pracę oraz kontakt z Klientem
  • Będziesz współpracować z innymi działami serwisu

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Wspieramy Klienta na każdym etapie jego podróży (Customer journey)
  • Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie
  • Współpracując z działem IT angażujemy się w tworzenie funkcjonalności dla naszych Klientów
  • Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów Klientów dziennie
  • Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 200 tys. małych, średnich i dużych polskich firm handlowych
  • Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci
  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro

Ofertę kierujemy do osób, które:

  • Posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: mail, telefon, czat, WhatsApp, Messenger 
  • Mają doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych
  • Są elastyczne, gotowe do pracy w systemie równoważnym (również godziny nocne, weekendy oraz święta)
  • Doskonale znają język polski w mowie i piśmie
  • Dobrze znają język angielski i nie mają oporów, aby używać go w kontakcie z Klientami
  • Bardzo dobrze znają platformę Allegro
  • Potrafią analizować dane z różnych źródeł oraz pracować w kilku systemach jednocześnie
  • Posiadają ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne i lubią kontakt z Klientem
  • Są osobami otwartymi i pełnymi energii, a satysfakcja Klienta jest dla nich najważniejsza

Ze swojej strony oferujemy:



Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny?

📩
1. Prześlij CV.
🕵 2. Weryfikacja i test językowy.
🗣️ 3. Przyjdź na spotkanie i rozwiąż 2 zadania.
🤝 4. Rozpocznij pracę. 

Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć!