Affiliate Manager
Marketing

Affiliate Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

AvaTrade jest międzynarodową firmą, posiadającą regionalne biura i centra sprzedażowe w Paryżu, Dublinie, Mediolanie, Tokio i Sydney. Siedziba administracyjna znajduje się w Dublinie.
Wystarczyło kilka lat, aby firma AvaTrade się znacząco rozwinęła, świadcząc usługi ponad 200,000 zarejestrowanych klientów na całym świecie, obsługując ponad 2 miliony transakcji na miesiąc. Całkowity miesięczny wolumen transakcyjny przekracza $60 miliardów.
Na rynku brokerów internetowych AvaTrade wyróżnia się wyjątkowym podejściem do klienta oraz solidnym wsparciem finansowym. Doskonała obsługa klienta, dostępna 24 godziny na dobę, w wielu językach oraz bogaty wybór platform i usług tworzą optymalne środowisko dla graczy o różnym stopniu zaawansowania. Bogata oferta AvaTrade daje możliwość inwestowania w pełne spektrum instrumentów finansowych, w tym w Forex, akcje, towary i indeksy.

Poszukiwany: Affiliate Manager

Zakres zadań:

  • Prowadzenie kampanii online marketingowych w obrębie kanału Afiliacja ( branża finansowa)
  • Przygotowywanie, prowadzenie i analiza kampanii afiliacyjnych: generowanie kodów, trafikowanie materiałów, optymalizacja, przygotowywanie raportów (przy wsparciu zespołu analitycznego), wyciąganie wniosków, kontrola budżetów mediowych, oraz rozliczenia
  • Kontakty z wydawcami (portale, bazy mailingowe, sieci afiliacyjne), negocjacje stawek
  • Współpraca z działem graficznym, analitycznym, developerskim itp.
 
Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, głównie Excel i PowerPoint (znajomość tabel przestawnych, wyszukaj pionowo, filtry), umiejętność estetycznego prezentowania danych
  • Analityczne myślenie
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzoną pracę
  • Zaangażowanie i nastawienie na realizacje celów
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku
  • Dobra organizacja pracy - multitasking i umiejętność ustalania priorytetów oraz ich nieustannej rewizji
  • Otwartość, komunikatywność i asertywność, umiejętność zadawania pytań, wskazania błędów i przekazania rekomendacji
  • Umiejętność optymalizacji kampanii, wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji
  • Skrupulatność, dokładność
 
Prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”