Na ROZGRZEWKĘ mamy do Ciebie kilka pytań:
- Lubisz rozmawiać przez telefon, dobrze się czujesz w obsłudze klienta?
- Nieobca jest Ci idea Customer Experience, której jesteś nie tylko teoretykiem?
ale i praktykiem od co najmniej 1 roku?
- Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym?
- W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami fair play i win – win, a gra zespołowa to dla Ciebie czysta przyjemność?
- Chętnie porozmawiasz z klientami w języku angielskim?
Wymagania:
START
- Wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach/produktach/systemach
- Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci poznać nowe miejsce i obowiązki
- Codziennym wyzwaniem będzie pomoc telefoniczna naszym klientom (czasami po angielsku)
Jeśli jesteś gotowy podjąć wyzwanie i przyłączyć się do Nas - czytaj dalej :)
Oferujemy:
META:
- Na mecie czeka na Ciebie umowa o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system motywacyjny
- Wsparcie trenera biznesowego w Twoim rozwoju
- Twoje własne stanowisko i narzędzia pracy
- Twój poziom energii będzie stale uzupełniany aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze.
- Na większy głód mamy przerwę na lunch – sam decydujesz kiedy chcesz z niej skorzystać
- Dostęp do Karty MultiSport, MultiKafeterii, platformy do nauki języka angielskiego, BenefitLunch i wielu innych fajnych Multirzeczy
- Super lokalizacja – pracujemy przy metrze Rondo Daszyńskiego
- A po cięższych biegach czeka Cię krótszy czas w pracy w piątek
Jeśli jesteś długodystansowcem, czas na finisz – zaaplikuj :)