Historia firmy Brodr. Jorgensen rozpoczęła się w Dani, pod koniec dziewiętnastego wieku! Przez ponad 100 lat firma rozwijała się w kierunku, który dziś zapewnia jej silną pozycję na arenie międzynarodowej, w tym również w Polsce.
Brodr. Jorgensen Polska z siedzibą w Zielonej Górze to dystrybutor kosmetyków: Gosh, Lumene, Sleek, Eyelure, Kinetics, Perfumeria 42. Od kilkudziesięciu lat jesteśmy producentem proszku Jelp, marki znanej i cenionej od pokoleń za wysoką jakość i bezpieczeństwo.
W związku z nowymi wyzwaniami i rozwojem firmy szukamy do naszego zespołu w Zielonej Górze, utalentowanego i doświadczonego:
Projektanta graficznego
Jako projektant graficzny będziesz zaangażowany w wiele projektów. Będą to m. in. kampanie reklamowe, strony internetowe i prezentacje, materiały do druku, materiały przeznaczone dla marki i media społecznościowe. Możesz spodziewać się wyzwań, ambitnych zadań i różnorodność. Sprawdź szczegóły poniżej:
• Marketing: Oprócz tworzenia atrakcyjnych materiałów reklamowych, będziesz miał wpływ na pierwsze koncepcje i dostarczysz projekty do różnych kanałów komunikacji: social media, e-commerce, POS, print. Na co dzień będziesz współpracować z zespołem ds. marketingu i sprzedaży.
• Prezentacje: Od czasu do czasu, będziemy wymagać Twoich umiejętności projektowania w PowerPoint.
• Media społecznościowe: Będziesz wspierać nasze wysiłki komunikacyjne poprzez piękne wizualne treści, które współgrają z naszą grupą docelową.
• Marka: Twoje obowiązki będą obejmować rozwój naszych marek kosmetycznych i ich języka wizualnego. Będziesz miał rekę na pulsie, aby nasza komunikacja na różnych kanałach była spójna i pasowała do naszej wizji.
• Klient: Będziesz odpowiedzialny za projektowanie na potrzeby naszych klientów. Banery na strony www, posty na SMi, przeformatowania przygotowanych wcześniej projektów. Layouty do gazetek klientów, POSetc.
• Druk: Będziesz mieć styczność z różnymi formatami drukowanymi. Poczynając od projektowanie elementów wystroju gondol i szaf kosmetycznych (komunikacja marketingowa, displaye i ekspozytory, shelfliner, wobler) po grafiki wyklejek okien, dibondy, plakaty, backlighty pod indywidualne zapotrzebowanie naszych klientów. Czy to nie brzmi jak niebo dla projektantów?
Wymagania
Szukamy specjalisty o dobrym, wizualnym wyczuciu. Nieważne, jak długo „robisz Design”, ani jaką szkołę skończyłeś. Ważna jest wszechstronność i prawdziwe graficzne zacięcie. Czego się spodziewamy?
- Doświadczenie w kreacji i projektowaniu potwierdzone w portfolio,
- Biegła znajomość pakietu Adobe -> Illustrator, Photoshop, InDesign
- Umiejętność tworzenia grafik pod DNA marki, utrzymania wizerunku marek w jednolitej estetyce
- Znajomości trendów, zasad kompozycji i aranżacji graficznej
- Bardzo wysokie wyczucie estetyki, dbałości o szczegóły, kreatywność
- Doskonała samoorganizacja pracy, gotowość do pracy pod presją czasu,
- Umiejętność pracy z briefem i specyfikacją reklamowo-projektową
- Deadline oriented”
- Komunikatywność, pro aktywna postawa, umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w projektowaniu dla branży kosmetycznej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku marek kosmetycznych
- Dostęp do wiedzy, narzędzi i szkoleń w zakresie specjalizacji
- Coaching osobisty pod okiem managera z kilkunastoletnim doświadczeniem
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.