eCommerce Manager
Marketing

eCommerce Manager

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
W Casbeg doradzamy zarządom firm. Poszukujemy eCommerce Managera, czyli osoby, która będzie doradzała i wspierała naszych klientów ecommerce, B2B i B2C, w rozwoju ich biznesów ze szczególnym uwzględnieniem ich działań marketingowych i sprzedażowych.
 
Jesteśmy zespołem konsultantów biznesowych, który od stycznia 2018 roku doradza zarządom spółek B2B i e-commerce w sprzedaży, marketingu oraz obsłudze klienta. Na co dzień pomagamy klientom w osiąganiu celów, zwiększeniu ich przychodów i zysków. Pracowaliśmy między innymi dla iSprzęt, Supon, Droids on Roids, Binar Apps, Eactive, Prowly, Wedding.pl, Neoteric, MaxRoy, MobeeDick, Lerta, Scanway, Onely, Just Join IT, Etno Cafe, Telemedico. Jeśli ciekawi cię jak pracujemy z klientami – historie wybranych współprac możesz poznać czytając nasze case studies.

Chcesz się przekonać co o pracy konsultanta biznesowego w Casbeg mówi nasz zespół?  Zobacz nagranie
 
Czym będziesz się zajmować?
 
  • rozwiązywaniem problemów biznesowych właścicieli i zarządzających firmami e-commerce (B2B i B2C),
  • zdalnym doradztwem w prowadzeniu kampanii marketingowych w różnych branżach i kanałach (kilka wideokonferencji online dziennie),
  • doradztwem w zakresie doboru odpowiednich narzędzi marketingu oraz platform eCommerce,
  • opracowywaniem, opiniowaniem oraz realizacją kampanii marketingowych (performance marketing, offline, content marketing),
  • nadzorowaniem realizowanej strategii: analizowaniem i optymalizowaniem procesów marketingowych klientów,
  • wyznaczeniem celów i wskaźników
  • audytem i ewaluacją działań marketingowych, w tym m.in. konfiguracją Google Analytics, content marketingu, social media, użyteczności sklepów internetowych klienta
  • obsługą klienta biznesowego (wideokonferencje, email),
  • bieżącą współpracą z zespołem konsultantów Casbeg (mocni zawodnicy!)
     
Aplikuj, jeśli:
 
  • masz minimum 4 lata doświadczenia w e-commerce i/lub w pracy ze sklepami internetowymi na stanowisku marketingowym w agencji digital,
  • masz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego,
  • bardzo dobrze znasz Google Analytics, FB Ads, Google Ads i Ads Editor, LinkedIn Ads, Keyword Planner, Ads Manager, Audience Insights, Google Tag Manager, Google Merchant Center,
  • masz na koncie sukcesy w realizacji celów biznesowych poprzez prowadzone kampanie marketingowe,
  • swobodnie zarządzasz realizacją projektów,
  • znasz platformy eCommerce i potrafisz doradzić optymalną dla danego biznesu,
  • językiem polskim posługujesz się doskonale w mowie i piśmie, a język angielski znasz na komunikatywnym poziomie (min. B2),
  • można na Ciebie liczyć
  • masz poczucie humoru (warunek konieczny)

Dodatkowym atutem (lecz nie wymaganym) będzie:
 
  • znajomość obsługi CMS popularnych platform eCommerce (np: Presta, Shoper, WooCommerce, Magento),
  • umiejętność wdrożenia enhanced eCommerce w Google Analytics,
  • parametryzacja popularnych wtyczek do np. SEO, generowania data feed dla Merchant Center,
  • podstawowa znajomość HTML i CSS - przydatne w prace z Google Tag Managerem,
  • analiza zachowań użytkowników poprzez inne niż Google Analytics narzędzia np. HotJar, CrazyEgg, Yandex Metrica, 
  • obsługa marketplace np. Allegro, eBay, Amazon.

Co możemy Ci zaoferować? 
 
  • pracę z zarządami spółek i bardzo ciekawymi projektami (małe startupy, średnie szybko rosnące spółki jak i tradycyjne firmy rodzinne)
  • różnorodność zadań wykraczające poza performance marketing - analityka, realizacja, doradztwo, rozwiązywanie problemów biznesowych
  • pracę w bardzo sprawnym zespole, od którego można się wiele nauczyć
  • nasz zespół składa się z ekspertów wielu dziedzin biznesowych. Każdy z pracowników ma możliwość indywidualnego pogłębiania swojej wiedzy w danym obszarze współpracując bezpośrednio z mentorem. Indywidualny rozwój oraz dzielenie się wiedzą są w DNA naszej firmy ;)
  • pracujemy w 100% zdalnie oraz umożliwiamy pracę z biura we Wrocławiu
  • dowolna forma współpracy (w oparciu o UoP, B2B)
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia (nasz zespół nie ma systemu premiowego czy prowizyjnego, 100% wynagrodzenia widocznego w widełkach to podstawa)
  • brak dress-code’u 
  • materiały edukacyjne i biblioteczkę firmową
  • dofinansowanie do szkoleń (budżet edukacyjny)
  • możliwość skorzystania z pakietów medycznych Luxmed
  • amortyzację finansową sprzętu (jeśli preferujesz własny) lub dobrany dla Ciebie sprzęt
  • dobrze zarządzane miejsce pracy, gdzie każdy wie co należy do jego obowiązków 
  • możliwość wykazania się - wszyscy cały czas pogłębiamy naszą wiedzę ucząc się od siebie
  • realne przełożenie na biznes klienta
  • realne przełożenie na organizację, w której pracujesz (jesteśmy małą firmą, w której każda osoba ma znaczenie)

 Jeśli opis dotyczy Ciebie - porozmawiajmy!