Współpraca bezpośrednio z Zarządem Spółki (współtworzenie strategii sprzedaży, celów finansowych, pozycjonowania firmy, możliwości wdrożenia nowych produktów i usług)
Raportowanie KPI z procesów sprzedażowych i mocne nastawienie na wyciąganie wniosków na podstawie danych
Podnoszenie KPI do oczekiwanych poziomów, by spełnić targety per segment
Wsparcie oraz nadzór nad 2 Managerami Sprzedaży, na każdym etapie procesu sprzedażowego (od generowania leadów, po rozwój klienta) - podział zadań/klientów/odpowiedzialności
Operacyjne i merytoryczne wsparcie oraz nadzór nad Managerem Marketingu
Operacyjne i merytoryczne wsparcie 11 osobowego zespołu Sprzedaży i Marketingu - zarządzanie i organizacja pracy działu, inicjowanie działań mających na celu optymalizację pracy
Raportowanie i komunikacja pomiędzy działami marketingu i sprzedaży oraz między tymi działami i Zarządem
Analiza procesu obsługi klienta, docelowo - stworzenie nowego Analiza i projektowanie systemu motywacyjnego/wynagrodzeń
Inicjowanie i koordynowanie wydarzeń biznesowych (eventy branżowe, śniadania Salesforce, konferencje)
Bliska współpraca z najważniejszym partnerem biznesowym spółki - Salesforce
Budowanie relacji z pozyskanymi klientami B2B oraz ich rozwijanie z obecnymi partnerami biznesowymi
Bliska współpraca z zespołami technicznymi/projektowymi w kontekście planowania zasobów, pokrycia zapotrzebowania, zbudowania oferty, realizacji kontraktu
Monitorowanie i nadzór nad poziomem realizacji zakontraktowanych projektów
Budowanie relacji z Liderami zespołów delivery opartej na merytorycznych podstawach wiedzy z zakresu IT i wzajemnym zaufaniu
Współpraca z pozostałymi działami firmy (HR, finansów, administracji)
Wymagania:
Min. 2 - letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora lub Kierownika Sprzedaży w branży IT, udokumentowane sukcesami
Mile widziane doświadczenie w obszarze Marketingu w branży IT
Min. 4 letnie doświadczenie na stanowisku Key Account Managera lub zbliżonym w obszarze produktowym (mile widziane w branży IT)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1), doświadczenie we współpracy z anglojęzycznym partnerem biznesowym
Znajomość rynku, trendów, branży IT (w szczególności rozwiązań typu CRM, Cloud)
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym i marketingowym, umiejętność stawiania celów indywidualnych i zespołowych, budowania zaangażowania zespołu
Wysoki poziom kompetencji menedżerskich i przywódczych
Umiejętność budowania długofalowych strategii i relacji handlowych B2B
Wysoko rozwinięte umiejętności analizowania danych i wyciągania wniosków
Silna orientacja na osiągnięcie wyznaczonych celów
Współpracę B2B atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
Rozwój w obszarze Salesforce innowacyjnej technologii CRM, globalnego lidera rynku
Praca u Platynowego Partnera Salesforcezdobywcy nagród za rok 2018 w kategoriach największa sprzedaż licencji w sektorze Enterprise, największa sprzedaż licencji na produkt Salesforce Marketing Cloud
Benefitykarta Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej, zwrot kosztów zdanych certyfikatów, zajęcia z języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, elastyczny czas pracy