Chief Revenue Officer
Sprzedaż

Chief Revenue Officer

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Zadania:

  • Współpraca bezpośrednio z Zarządem Spółki (współtworzenie strategii sprzedaży, celów finansowych, pozycjonowania firmy, możliwości wdrożenia nowych produktów i usług)
  • Raportowanie KPI z procesów sprzedażowych i mocne nastawienie na wyciąganie wniosków na podstawie danych
  • Podnoszenie KPI do oczekiwanych poziomów, by spełnić targety per segment
  • Wsparcie oraz nadzór nad 2 Managerami Sprzedaży, na każdym etapie procesu sprzedażowego (od generowania leadów, po rozwój klienta) - podział zadań/klientów/odpowiedzialności
  • Operacyjne i merytoryczne wsparcie oraz nadzór nad Managerem Marketingu
  • Operacyjne i merytoryczne wsparcie 11 osobowego zespołu Sprzedaży i Marketingu - zarządzanie i organizacja pracy działu, inicjowanie działań mających na celu optymalizację pracy
  • Raportowanie i komunikacja pomiędzy działami marketingu i sprzedaży oraz między tymi działami i Zarządem
  • Analiza procesu obsługi klienta, docelowo - stworzenie nowego Analiza i projektowanie systemu motywacyjnego/wynagrodzeń
  • Inicjowanie i koordynowanie wydarzeń biznesowych (eventy branżowe, śniadania Salesforce, konferencje)
  • Bliska współpraca z najważniejszym partnerem biznesowym spółki - Salesforce
  • Budowanie relacji z pozyskanymi klientami B2B oraz ich rozwijanie z obecnymi partnerami biznesowymi
  • Bliska współpraca z zespołami technicznymi/projektowymi  w kontekście planowania zasobów, pokrycia zapotrzebowania, zbudowania oferty, realizacji kontraktu
  • Monitorowanie i nadzór nad poziomem realizacji zakontraktowanych projektów
  • Budowanie relacji z Liderami zespołów delivery opartej na merytorycznych podstawach wiedzy z zakresu IT i wzajemnym zaufaniu
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy (HR, finansów, administracji)

Wymagania:

  • Min. 2 - letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora lub Kierownika Sprzedaży w branży IT, udokumentowane sukcesami 
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze Marketingu w branży IT
  • Min. 4 letnie doświadczenie na stanowisku Key Account Managera lub zbliżonym w obszarze produktowym (mile widziane w branży IT)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1), doświadczenie we współpracy z anglojęzycznym partnerem biznesowym
  • Znajomość rynku, trendów, branży IT (w szczególności rozwiązań typu CRM, Cloud)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym i marketingowym, umiejętność stawiania celów indywidualnych i zespołowych, budowania zaangażowania zespołu
  • Wysoki poziom kompetencji menedżerskich i przywódczych
  • Umiejętność budowania długofalowych strategii i relacji handlowych B2B
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analizowania danych i wyciągania wniosków
  • Silna orientacja na osiągnięcie wyznaczonych celów
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa
  • Mile widziana znajomość produktów Salesforce

Oferujemy:

  • Współpracę B2B atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy

  • Rozwój w obszarze Salesforce innowacyjnej technologii CRM, globalnego lidera rynku

  • Praca u Platynowego Partnera Salesforcezdobywcy nagród za rok 2018 w kategoriach największa sprzedaż licencji w sektorze Enterprise, największa sprzedaż licencji na produkt Salesforce Marketing Cloud

  • Wyjątkową atmosferęwspólne śniadania, nietypowe wydarzenia, kawę, owoce, imprezy integracyjne

  • Benefitykarta Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej, zwrot kosztów zdanych certyfikatów, zajęcia z języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, elastyczny czas pracy