Digital Marketing Manager
Marketing

Digital Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Stanowisko: Digital Marketing Manager
Miejsce pracy: Toruń lub praca zdalna

Oferujemy:

  • stabilną, etatową pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia
  • pracę w zespole, w przyjaznej atmosferze

Zadania:

  • zarządzanie strategią i planem digital marketingu dla produktów ubezpieczenia w omnichannelowym środowisku
  • opracowywanie oraz realizacja i egzekucja strategii digital marketing w celu zwiększenia sprzedaży oraz budowania wizerunku marki CUK
  • planowanie, uruchamianie i optymalizowanie kampanii (SEM, social media, e-mail, content marketing, programmatic)
  • tworzenie kampanii reklamowych oraz contentowych z wykorzystaniem różnych kanałów i platform social media,
  • realizację postawionych celów: pozyskiwanie leadów, konwersja, wartość sprzedaży, optymalizacja konwersji
  • projektowanie oraz realizowanie działań nastawionych na pozyskiwanie nowych klientów (lead generation),
  • bieżąca analiza rynku i konkurencji oraz monitoring KPI i przebiegu kampanii digitalowych
  • automatyzacja procesów w ekosystemie digital w oparciu o system sales manago: portal, aplikacja, strefa Klienta
  • mile widziane: podstawowe kompetencje UX/UI, praca na danych CRM, tworzenie komunikacji 360 (tv, radio, ooh, digital)

Wymagania:

  • zainteresowanie tematami związanymi z nowymi technologiami, transformacją cyfrową i innowacjami w sferze biznesu jak i codziennego życia
  • minimum 3-5 letnie doświadczenie w obszarze e–commerce w planowaniu i realizowaniu kampanii online w modelach efektywnościowych (doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, sprzedaży usług będzie dodatkowym atutem)
  • doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu strategii marketingowych, wraz z wyznaczaniem odpowiednich KPI
  • samodzielność i duża orientacja na osiąganie wyznaczonych celów, współpraca z różnymi obszarami w organizacji
  • praktyczna wiedza w zakresie marketing automation, zarządzania bazą CRM, performance markeitng, social selling
  • znajomość narzędzi Google: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Google Moja Firma, Google Maps, Google Data Studio, Google Optimize, marketing automation (mile widziane sales manago)
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość obsługi programu Microsoft Excel w stopniu dobrym
  • komunikatywność
  • analityczne myślenie
  • dobra pamięć

Jeżeli jesteś zainteresowany, prześlij swoje CV na e-mail poniżej z podaniem w tytule maila nazwy stanowiska oraz miasta zatrudnienia oraz dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu obecnej i przyszłej rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych".