Asystentka Zarządu / Office Manager
Obsługa klienta

Asystentka Zarządu / Office Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Devapo to software house, który w swojej pracy integruje kompetencje technologiczne z wiedzą i umiejętnościami z zakresu biznesu. Firma devapo powstała z pasji do technologii, biznesu oraz ludzi, którzy go tworzą. W 2016 roku dwóch przyjaciół: Adam i Paweł - postanowiło połączyć siły, zaangażowanie i wieloletnie doświadczenie w zmaganiach o sukces klienta. 

Dziś Devapo stanowi kilkunastu utalentowanych konsultantów. Każda z osób, tworzących firmę to unikatowy zestaw doświadczeń i umiejętności, które pozwalają nam wspierać biznesy naszych klientów i poprawiać ich wydajność operacyjną. Szeroki zakres kompetencji, jakie posiadamy pozwala nam na tworzenie, rozwijanie oraz utrzymywanie systemów informatycznych, jak również doradztwo i wsparcie eksperckie.

Obecnie Poszukujemy Asystentki Zarządu / Office Managera. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprawy administracyjne firmy: prawidłowy obieg dokumentów, sekretariat oraz wsparcie procesów kadrowych. Ze względu na szeroki zakres obowiązków kandydaci i kandydatki powinny być doskonale zorganizowane, samodzielne oraz przyzwyczajone do wielozadaniowości

Zakres zadań:

  • ścisła współpraca z Zarządem Spółki, wsparcie Zarządem w codziennych obowiązkach,
  • przygotowywanie zestawień, analiz i raportów zgodnie z wytycznymi Zarządu,
  • bieżące prace związane z administracją i obsługą biura,
  • prowadzenie teczek osobowych, ewidencja urlopów, inne sprawy kadrowe,
  • operacyjne wsparcie rekrutacji (ogłoszenia, umowy),
  • współpraca z biurem księgowym,
  • koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej,
  • fakturowanie i monitorowanie należności,
  • opracowywanie dokumentów (m. in. wniosków, projektów umów, pism urzędowych, etc.),
  • komunikacja wewnętrzna w firmie,
  • sporządzanie dokumentacji przetargowej,
  • rejestracja, archiwizacja i nadzór obiegu dokumentów,
  • obsługa oraz koordynacja kalendarza spotkań.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe,
  • mile widziane - doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • praktyczna podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy,
  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości,
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu office MS Office/Google Docs,
  • wielozadaniowość, samodzielność, komunikatywność,
  • bardzo dobry j.angielski (C level),
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • po okresie próbnym dowolność w wyborze umowy: UoP, B2B, UZ
  • pracę na pełen etat w reprezentacyjnym biurze w Warszawie
  • bezpłatną opiekę medyczną Medicover,
  • stabilne zatrudnienie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie skorelowane z umiejętnościami i doświadczeniem,
  • możliwość zdobycia cennego i ciekawego doświadczenia w IT,
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w młodym, energicznym zespole.