Devapo to software house, który w swojej pracy integruje kompetencje technologiczne z wiedzą i umiejętnościami z zakresu biznesu. Firma devapo powstała z pasji do technologii, biznesu oraz ludzi, którzy go tworzą. W 2016 roku dwóch przyjaciół: Adam i Paweł - postanowiło połączyć siły, zaangażowanie i wieloletnie doświadczenie w zmaganiach o sukces klienta.
Dziś Devapo stanowi kilkunastu utalentowanych konsultantów. Każda z osób, tworzących firmę to unikatowy zestaw doświadczeń i umiejętności, które pozwalają nam wspierać biznesy naszych klientów i poprawiać ich wydajność operacyjną. Szeroki zakres kompetencji, jakie posiadamy pozwala nam na tworzenie, rozwijanie oraz utrzymywanie systemów informatycznych, jak również doradztwo i wsparcie eksperckie.
Obecnie Poszukujemy Asystentki Zarządu / Office Managera. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprawy administracyjne firmy: prawidłowy obieg dokumentów, sekretariat oraz wsparcie procesów kadrowych. Ze względu na szeroki zakres obowiązków kandydaci i kandydatki powinny być doskonale zorganizowane, samodzielne oraz przyzwyczajone do wielozadaniowości
Zakres zadań:
- ścisła współpraca z Zarządem Spółki, wsparcie Zarządem w codziennych obowiązkach,
- przygotowywanie zestawień, analiz i raportów zgodnie z wytycznymi Zarządu,
- bieżące prace związane z administracją i obsługą biura,
- prowadzenie teczek osobowych, ewidencja urlopów, inne sprawy kadrowe,
- operacyjne wsparcie rekrutacji (ogłoszenia, umowy),
- współpraca z biurem księgowym,
- koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej,
- fakturowanie i monitorowanie należności,
- opracowywanie dokumentów (m. in. wniosków, projektów umów, pism urzędowych, etc.),
- komunikacja wewnętrzna w firmie,
- sporządzanie dokumentacji przetargowej,
- rejestracja, archiwizacja i nadzór obiegu dokumentów,
- obsługa oraz koordynacja kalendarza spotkań.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane - doświadczenie na podobnym stanowisku,
- praktyczna podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy,
- podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości,
- bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu office MS Office/Google Docs,
- wielozadaniowość, samodzielność, komunikatywność,
- bardzo dobry j.angielski (C level),
- wysoka kultura osobista,
- dokładność,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- po okresie próbnym dowolność w wyborze umowy: UoP, B2B, UZ
- pracę na pełen etat w reprezentacyjnym biurze w Warszawie
- bezpłatną opiekę medyczną Medicover,
- stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie skorelowane z umiejętnościami i doświadczeniem,
- możliwość zdobycia cennego i ciekawego doświadczenia w IT,
- możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w młodym, energicznym zespole.