Digital Traffic Manager
Zarządzanie

Digital Traffic Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Cześć, Jesteśmy Digitree Group! Pomagamy firmom w kształtowaniu ich biznesu dzięki autorskiej technologii, innowacyjnym rozwiązaniom oraz nastawieniu na Customer Centricity. 

Więcej na stronie www.digitree.pl 

Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Digital Traffic Manager, która dołączy do jednej z naszych spółek - JU:.

 JU: sp. z o.o. to agencja kreatywno-digitalowa, która zajmuje się kształtowaniem strategii komunikacji, technologią digitalową, kreacją graficzną, a także prowadzeniem kampanii online dla dużych partnerów biznesowych.

Sprawdź, jakie wyzwania na Ciebie czekają:

  • Zarządzanie czasem pracy i trafikowanie zadań zespołów
  • Monitorowanie statusu prac zespołu projektowego
  • Planowanie i realizacja działań korygujących
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji z zespołem działu realizacji i client service
  • Nawiązywanie relacji i nadzór nad współpracą z partnerami biznesowymi
  • Rozliczanie projektów kreatywnych
  • Przygotowywanie harmonogramów i ofert dla klientów
  • Opracowywanie raportów, rozliczeń i analiz

Co jest dla nas ważne, abyś mógł/mogła komfortowo z nami pracować: 

  • Min. 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami i pracy w obszarze marketingu (mile widziane doświadczenie w pracy w agencji reklamowej)
  • Umiejętność skutecznego wyznaczania i rozliczania zadań powierzonych członkom zespołu projektowego
  • Doświadczenie w pracy na narzędziach/programach do zarządzania projektami (mile widziana znajomość Bitrix24)
  • Komunikatywność i umiejętność porządkowania pracy zespołu kreatywnego
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów, ustalania priorytetów i prowadzenia negocjacji
  • Umiejętność pracy z zespołem kreatywnym i działem client service

Przygotowaliśmy dla Ciebie:

  • Zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy
  • Pracę wśród doświadczonych i wykwalifikowanych ekspertów z wielu obszarów (e-commerce, strategia, media i analityka, działy projektowe / wdrożeniowe)
  • Pakiet benefitów: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe
  • Luźną i swobodną atmosferę, integracyjne grille oraz spotkania (kiedy będzie to możliwe oraz bezpieczne)
  • Sporo wewnętrznych inicjatyw: webinary (mowa o wdrażanych projektach), wspólnie tworzona baza wiedzy w zakresie nowych technologii i e-marketingu
  • Możliwość pracy w pełni zdalnej lub w systemie hybrydowym (biuro w Warszawie/Rybniku)